Dobrý deň,
Sme s.r.o. fungujúca do 04/2005.Prenájom kancelárie nám poskytuje súkromná osoba/ na základe zmluvy o prenájme. Mesačný poplatok zahrnuje náklady na energiu, vodu . Nie sú tu uvedené telefónne poplatky . Nájomca nám za telefony vystavil prijmový Pokl. doklad bez DPH za obdobie 04- 07/2005. Je tento postup správny, aby to bolo daňovým nákladom? Nemalo by to byť podchytené v zmluve?? Ak ano, ako to tam uvedieme?? Nemáte náhodou niekto vzor takejto zmluvy .??od 08/2005 už máme riadnu fakturáciu na našu spol. ...a uplatňujeme si aj DPh .
Ďalej nám podobným spôsobom inkasujú aj parkovné ... máme iba príjmový pokladničný doklad , ale zmluvu žiadnu .Navyše, raz na nás vystaví doklad Nájomca a inokedy spol. poskytujúca parkovné . Ako to poriešiť??
Môže súkromná osoba vystaviť príjmový pokl. doklad alebo faktúru .?? Aké náležitosti musí obsahovat??,
Kedy musí byť vystavená faktúra??
Diki,