Zavrieť

Porady

Ako ďalej s fiškálnou ERP

Dobrý deň,
dnes nám priniesli sfiškalizovanú Euro 500, ktorú používam spolu s programom Pohoda v malej predajni. Zaujíma ma, ako teraz budeme fungovať ďalej aby to bolo správne podľa zákona. Do ERP nič nezadávam, všetko riešim cez predajky.

Keď teda budem chcieť prijať raňajší vklad či úhradu za faktúru, môžem si to zadať priamo ručne v predajke bez DPH? Alebo musím niečo vyťukať priamo cez ERP?
Kontrolu hotovosti v pokladničnej zásuvke vykonávam cez Účtovníctvo/Pokladňa. Výdaj hotovosti pri odvode do banky a tiež Výšku dennej tržby môžem naďalej zadávať tu, alebo nie?

Prosím poraďte. Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Ako ďalej s fiškálnou ERP

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.