Zavrieť

Porady

v akej vyske mam narok na preplatenie dovolenky

Dobry den, pracujem ako casnika a pocas roka nemam moznost na precerpanie dovolenky a tak ju zamestnavatel preplaca ku koncu kalendarneho roku zaujimalo by ma v akej vyske mam narok na preplatenie dovolenky je mozne ze priblizne desiatim zamestnancom dovolenka vysla vo vyske 12 eur na den? dakujem za skoru odpoved
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    voticka Pozri príspevok
    Dobry den, pracujem ako casnika a pocas roka nemam moznost na precerpanie dovolenky a tak ju zamestnavatel preplaca ku koncu kalendarneho roku zaujimalo by ma v akej vyske mam narok na preplatenie dovolenky je mozne ze priblizne desiatim zamestnancom dovolenka vysla vo vyske 12 eur na den? dakujem za skoru odpoved
    za ktorý rok a aký je tvoj ročný nárok na dovolenku ?

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    voticka Pozri príspevok
    za rok 2011 a moj narok je myslim 20 dni za rok
    Takáto dovolenka sa musí vyčerpať do konca roka 2012, preplatenie nie je možné, to je možné len pri skončení PP.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    voticka Pozri príspevok
    za rok 2011 a moj narok je myslim 20 dni za rok
    dovolenka z roku 2011 sa neprepláca, môžeš si ju vyčerpať do konca roku 2012.