Zavrieť

Porady

Vrátenie tovaru do 7 pracovných dní

Ako to mám rátať kedy zákazník môže vrátiť tovar? Napr. prevezme tovar 3.2.2012 od kuriéra, na pošte (od poštovej doručovateľky) alebo si príde prevziať tovar osobne, takže 14.2.2012 do polnoci mu konči termín na vrátenie a ak sa neozve do polnoci 14.2.2012, tak zaniká nárok na vrátenie? Resp. mám rátať aj ten deň, keď preberie tovar, čiže najneskôr do 13.2.2012 môže vrátiť tovar. Vysvetlite mi to, ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

    Dáša_
    počítaš od nasledujúceho dňa po prevzatí.

    matej37 je offline (nepripojený) matej37

    matej37
    A to mám počítať, keď sa ozve napr. e-mailom alebo do 7 dní musí stihnúť vrátiť tovar osobne, resp. pečiatka pošty musí byť do 7 dní?
    ??

    Vrátenie tovaru do 7 pracovných dní

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.