Myslím že ALBOva odpoveď vlastne všetko vystihuje, len rozšírim odpoveď na druhú otázku. Ku dňu 31. 1. 2006 si urob inventúru - zoznam všetkého materiálu, ktorý máš k tomuto dňu. Ak ho budeš faktúrovať po 1. 2. 2006, už musíš z týchto služieb odviesť DPH, takže tie zásoby rozdelíš na základ dane a DPH a túto DPH zo zásob uvedieš v riadku 21 prvého daňového priznania. Nezabudni potom ale na konci roka o túto DPH upraviť svoje výdavky v peňažnom denníku - storno nákup materiálu o uplatnenú DPH.
A k bodu 3) - ak poskytuješ služby s daňou a aj bez dane, prepočet koeficientom sa robí pri každom daňovom priznaní, nie len na konci roka. Tam si to už len vysporiadaš za celý rok.
Naposledy upravil abel : 04.02.06 at 17:14