Zavrieť

Porady

Je to práca na čierno?

Ahojte, prosím vás, ja by som sa chcela opýtať, čo si myslíte, ak ma kamarát zavolal pomôcť mu v práci, kde on pracuje na živnosť, napr. umyť schody, s ktorými mu ja pomôžem, a on mi za to dá nejaké peniaze, je to práca na čierno? pýtala som sa na UPSVAR, ohľadom práce u kamaráta, tak mi povedali, že má ma nahlásiť na sociálku, a za rok môžem u neho zarobiť max 320 eur, ale ja sa pýtam preto, lebo mi to príde tak, že ak by som tak isto pomohla v rodine, že napr. by som pomohla príbuznému, ktorý pracuje ako upratovač niečo pomôcť upratať, alebo ak by som napr. niekomu pomohla vyplniť daň. priznanie a on mi dá za to nejaké peniaze, a pritom je príbuzný, tak to nie je oficiálne, ale chcela by som vedieť váš názor. Ďakujem vám všetkým za všetky odpovede.
Usporiadat
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

Janina12 Pozri príspevok
áno poberám dávku, ale to je 139,9 eur mesačne v hrubom, že? a vďaka za vysvetlenie
Pri podpísaní vyhlásenia na zdanenie príjmov to môže byť 139,90 v čistom.
1 0
Janina12 Janina12

Janina12 je offline (nepripojený) Janina12

len mi povedali, že keď som to už podpísala pri inom zamestnávateľovi na dohodu, tak pri ďalšom to už nemôžem podpísať, a bude sa mi to rátať už v hrubom, neviem či je to pravda?
0 0
SamuelSK SamuelSK

SamuelSK je offline (nepripojený) SamuelSK

Samuel
a ak zdvihnem plastovu coca cola flasu z chodniku a vyhodim , je to praca na cierno ?
0 0
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

Janina,
vyhlásenie naozaj nesmieš mať podpísané u viacerých zamestnávateľov, a vtedy naozaj sa skúma hrubý príjem, a ten dokopy nesmie prekročiť 139,90 eur

Samuel pre teba je každá práca čierna práca ... ty si nasratý na pokutu čo Ti dali policajti tak hladáš chyby v systéme. Systém nie je dokonalý, má chyby ale niečo musí byť aby nebola anarchia
1 0
Janina12 Janina12

Janina12 je offline (nepripojený) Janina12

Xanti ďakujem :-)
0 0
Deganova Deganova