Ak ste prosperujúca a hlavne firma v raste, tak každotýždňové stretnutia so všetkými je nutnosť. Mali by ste mať vo firme vyhradený pravidelne jeden (ten istý deň) a robiť si vo firme školenia. komu čo nejde aby sa navzájom motivovali a poradili si.
Je to povinné a musia sa zúčastňovať.
Motivačné týždenné súťaže medzi nimi. Napr: Gulášparty funguje aj medzi montážnikmi. Kde si môj klient, ktorý robí rekonštrukcie bytov podchytil murárov v meste a s nimi robí opekačky. Oni mu za to donášajú obchod. Takže je to viac o ľudských vzťahoch ako práci.(rozumej: emočná úroveň)
Pre našich klientov robíme aj nábor nových predajcov. Faktom je že 9 z 10 firiem najíma na pozíciu predajcu zlý psychologický profil. Taktiež je problém motivácia zo strany firmy.
Neviem ako vaša firma funguje,
ale pozrite si toto video ktoré vysvetľuje ako funguje motivácia...