Dúfam, že ma za môj príspevok neukameňujete.
Liba2 citovala zákon, kde sa uvádza, že zamestnávateľ zabezpečuje....
Ja ak uzatvorím s reštauráciou zmluvu o poskytotovaní stravy(napr varia denné menu za 80,-Sk), som týmto zabezpečila svojím zamestnancom stravu. Ak chcú idú na obed ,ak im menu nevyhovuje nie. Na konci mesiaca mi reštaurácia pošle fa na odobraté množstvo. A tu sa pýtam:"Aký je rozdiel medzi fa na ktorej je uvedené 20 x 80 (denné menu) a medzi 20-timi bločkami z ERP z uvedenej reštaurácie, na ktorých je uvedené tiež zakúpené denné menu v hodnote 80,- Sk?"
Nie je bloček z ERP tiež faktúrou?(Aj keď o tom hovorí zákon o DPH)
Prečo nie je v tomto prípade hodnoverným dokladom?
Na stravenky sa nakupuje všeličo a často vôbec nie jedlo.