Dobry vecer,
chcela by som Vas poprosit o pomoc pri reklamacii.
V aprili som si cez homegym.sk objednala orbitrek - cross trenazer zn. Kettler (znacku spominam preto, lebo pri nej garantovali trojrocnu zaruku a aj prip. servis priamo doma, stale to maju na stranke uvedene). Po par dnoch ma kontaktoval pan, ze bohuzial dany typ nemaju skladom, ci nemam zaujem o kvalitnejsi, za lepsiu cenu. Kedze ponukal zaujimavy tovar rovnakej znacky, tak som suhlasila. Po zaplateni faktury (vsimla som si, ze nie je z homegym.sk ale z fy. RS, ktora je partnerom fy. Homegym) o par dni prisli z fy. xy (ktora sidli v rovnakom meste ako je miesto kde mi stroj instalovali), stroj zlozili a odisli. Po par dnoch som vsak zistila, ze na stroji nefunguje koliesko, ktorym sa ovlada zataz. Je jedno ako s nim tocim, stroj sice zobrazuje zvysenie zataze, avsak fyzicky zataz zmenena nie je. Stale je to akoby na "jednotke". Toto som telefonicky oznamila panovi s ktorym som kupu riesila a ten ma odkazal na internetovu stranku a na formular, ktory musim vyplnit. Ziadal nahrat aj video s chybou. Mali sme trochu neprijemny rozhovor, avsak bez urazok.
Takze tovar som reklamovala cez formular, zaslala som fotku stroja ako pozadovali a cakala.. Cakala .. az som si uvedomila, ze presiel viac ako mesiac a nikto ma nekontaktoval. Zistila som ze vlastnou chybou, lebo danu reklamaciu som mala zaslat aj mailom, nielen cez ten formular, ako som neskor zistila v OP na stranke. Ok, moja chyba, takze som napisala opat mail, tentokrat uz priamo na email fy. homegym.sk.
Inak zistila som ze dana zmena objednavaneho tovaru, ktora sa udiala uplne na zaciatku nebola na stranke homegym vobec zaznamenana, cize stale tam svieti, ako keby som si objednala stroj a a nie stroj b, ktory mi realne dodali. Cize pravdepodobne ak aj dostali moju reklamaciu (o ktorej ja nemam doklad) nevedeli ju sparovat. Toto ale uz neriesim.
Ide o to ze sa moja reklamacia dostala do ruk panovi s ktorym som ja komunikovala o kupe a ziadal ma o natocenie videa o chybe.. Napisala som mu nasledovne:
viete mi blizsie specifikovat ako mam na videu zachytit skutocnost, ze
koliesko ktorym sa ovlada zataz, nefunguje? Jedna sa o funkcionalitu, ktora
nie je "viditelna", avsak je mozne sa o nej presvedcit len osobne pouzitim
pristroja. Mam Vam poslat video, kde stepujem na stroji, otacam kolieskom a
komentujem, ze to nefunguje? To video bude mat rovnaku vypovednu hodnotu ako
to, ze som Vam tu chybu popisala, ako kratko po doruceni telefonicky s Vami
osobne, kedy som prvy krat reklamovala tuto zavadu, ako aj teraz ked pisem na
www.homegym.sk.
Tuto zavadu som konzultovala ako aj s pracovnikmi fy. Margan, ktori pristroj
zmontovali, tak aj s majitelom tejto fy. Ti ktori montovali pristroj mi
povedali, ze sa jedna jednoznacne o spadnute lanko, s ktorym mali problem uz
pri montazi, takze sa jedna o jednoduchy zasah, ktory vsak nemozu vykonat bez
toho, aby ste ich na reklamaciu poslali. Pokial poznate tovar, s ktorym
obchodujete, musite uznat, ze tato zavada je banalna a teda zasielat video,
ktore nema ziadnu vypovednu hodnotu, je zbytocne a predlzujuce proces
odstranenia zavady.
Pokial vsak trvate na zaslani takehoto videa, ziadam Vas o specifikaciu ako
si zelate nahrat zavadu tak, aby bola viditelna.
Koniec citacie.
Jeho odpoved je nasledovna:
Pokial máte subjektívny pocit, ze rozdiel v zátazi medzi
jednotlivými stupnami zátaze je nepatrný (v porovnaní s cvicením na rovnakom
stroji???) je nutné stroj zaslat k nám na servisné stredisko do Kosíc
(adresa dole) a
následne sa stroj otestuje (ci je stroj v poriadku alebo je nutné nieco
opravit).
Kazdopádne nejedná sa o jednoduchú zálezitost typu spadlo lanko
treba ho nahodit, ale je nutné stroj dôkladne otestovat cez pocítac v
servise ci je rozdiel zátaze v poriadku (podla manuálu z Nemecka) alebo nie.
Nie je to mozné urcit a zistit u zákazníka na mieste a preto je nutné stroj
zaslat k nám.
Koniec citacie.
Ako.. uplne ma odrovnal, dostal a aj nasr.. vytocil.
Viete mi poradit, ako mam dosiahnut, aby mi jednoducho prisli to lanko nahodit? Ako mam postupovat? To mu mam fakt ten stroj kurierom poslat? Vazi cez sesdesiat kil..
Ma vobec pravo to ziadat? Ved ja som ten stroj nemala sancu ani pouzit.. (ok, bola som aj odcestovana, ale nic na tom nemeni, ze stroj reklamujem v zarucnej dobe..)
Viete mi prosim niekto poradit, co dalej?
Dakujem
Iveta