Prosím o pomoc v nasledovnej veci. Dňa 13.09.2012, som si zakúpil v Košickej pobočke predajni DATART, elektro zariadenie na notebook. Toto zariadenie mi bolo predajcom odporučené ako vhodný typ na môj notebook, pričom na obale danného zariadenia neboli žiadne informácie o parametroch/požiadavkách zariadenia. Po príchode domov do Rožňavy, som výrobok odskúšal, no nefungoval, nakoľko môj notebook nespĺňal parametre, pre správnu funkciu toho zariadenia, tak som danné zariadenie, dňa 14.09.2012, odoslal balíkom speť do predajne v Košiciach (toto mi odporučili na tel. infolinke Datart, ale uprednostnovali osobný kontakt na predajni), pričom som žiadal/reklamoval vrátenie peňazí z dôvodu nefunkčnosti toho zariadenia, osobná reklamácia nepripadala v úvahu, nakoľko predajňa je v KE a ja som z RV a cesta do KE, by ma vyšla pomaly drahšie ako samotný výrobok (cena: 17,90 €), tak som zvolil túto formu reklamácie, pričom som im do danného balíku/reklamácia oznámil č. bankového účtu, kde mi môžu vráťiť peniaze, resp. adresu, pre vrátenie peňazí poštovou poukážkou. Dňa 27.09.2012, mi prišiel so spomínanej predajne list, že za danné zariadenie mi peniaze vrátia, ale len ak osobne prídem do predajne a ich stanovisko je nemené a danné zariadenie si nechali. A tak sa pýtam, viem sa voči tomuto nejako odvolať, aby som tam nemusel ísť, nakoľko je to pre mňa dosť nákladné, napr. odvolať sa im na nejaký zákon alebo podobne. Keby som bol z BA (resp. iného štátu), tiež by som musel prísť na SK si pre peniaze , niesu mi oni poviný peniaze zaslať na účet alebo poštovou poukážkou. Za všetky odpovede vopred diki.