Zavrieť

Porady

Neuznaná reklamácia topánok - POMOZTE

Dobrý deň,
viem mi prosím niekto pomôcť alebo poradiť ako mám postupovať v
prípade neuznanej reklamácie topánok? Moja mama si kúpila topánky v čínskom
obchode. Mala ich obuté len jeden jediný krát a odpadol jej podpätok, no vlastne
ani neodpadol, ale úplne sa rozmrvil. Išla ich teda reklamovať a v obchode jej
majiteľ povedal, že na podpätky sa reklamácia nevzťahuje a ešte jej ,,doporučil,,
nech si topánku (ide o jednu) zanesie k obuvníkovi!!
Prosím, poraďte ak viete, myslela som, že reklamácia sa vzťahuje na celý výrobok,
v tomto prípade topánku.
DAKUJEM PEKNE ZA KAZDU RADU!!
S pozdravom Katarína
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

    bubkoch
    chod za cinanom, povedz mu len 2 slova: SOI a vyhostenie ... myslim ze pochopi a hned vytiahne peniaze
    ked nie, hladaj v googli "vipotest"

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Alebo ešte: daňový úrad, sociálna poisťovňa (odvody a dane), cudzinecká polícia (povolenie k pobytu), colná správa (preclenie tovaru), kriminálna polícia (podozrenie z drogovej činnosti), živnostenský úrad (živnosť) .

    Asi by mu ani všetky spodky nestačili.

    mareko je offline (nepripojený) mareko

    mareko
    [QUOTE=katarinaX;2176801]Dobrý deň,
    " ...myslela som, že reklamácia sa vzťahuje na celý výrobok,
    v tomto prípade topánku...."
    ... a keby na jednu topánku! ale na celý pár topánok :-) ...aby ti ten ksi-ksi nechcel vymeniť, resp. zaplatiť iba jednu, keďže tá druhá je dobrá :-(

    draik je offline (nepripojený) draik

    draik
    Predpokladám, že topánky kúpila len nedávno. Top znamená, že obchodník môže zamietnuť reklamáciu len ma základe odborného posúdenia. Inak snáď si nemyslela, že z čínskeho obchodu to bude nejaká kvalita.

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    draik Pozri príspevok
    ... to bude nejaká kvalita.
    Ale šak pneumatiky ( aj keď už ojazdené ) ešte nejakú tú záťaž by mali vydržať ....

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Snad 1.000.001 krat sem, na Poradu pridavam tento link :
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9


    AKO REKLAMOVAŤ

    V prípade, že sa na výrobku vyskytne vada, ktorú ste nezavinili, doporučujeme ho reklamovať.
    Zapamätajte si:
    1. Partnerom pre vybavovanie reklamácie je vždy predajca, ten má konečné slovo pri rozhodovaní o vybavení reklamácie.
    2. S výnimkou prípadov, keď je na vykonanie opravy určená iná osoba reklamáciu môžete uplatniť v ktorejkoľvek prevádzkárni, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru alebo poskytovaných služieb, prípadne aj na mieste, odkiaľ riadi svoj podnik
    3. Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom.
    4. Predávajúci alebo ním poverený pracovník by mal o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu).
    5. Ak predajca reklamáciu vybaví výmenou veci alebo jej časti, začína plynúť nová záručná doba (môže sa stať, že na niektorú časť bude dlhšia záručná doba, ako na ostatné časti)

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    draik
    Inak snáď si nemyslela, že z čínskeho obchodu to bude nejaká kvalita.
    No niekedy natrafíš na "nepodarok", ktorý i dva roky vydrží

    mirka134 je offline (nepripojený) mirka134

    obyčajná žena, ktorá sa stará o rodinu a rada pomáha ...viac mirka134
    No Katka určite choď za ním a povedz mu nech ti vypíše reklamáciu v opačnom prípade že sa obrátiš na soi a uričte pochopí. Dokonca aj činania nechcu dávať 2 ročnu záruku ale tiež musia ti ju vziať pokial budeš na tom trvať a ohradiť sa soi - zo skúsenosti viem že sa zľaknú.
    prajem vela šťastia

    Neuznaná reklamácia topánok - POMOZTE

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.