Zavrieť

Porady

Mám si na 3 ročnom aute vymeniť olej sám, alebo ísť do servisu?

Dobrý deň

Prosím o radu. Moje auto bude mať o pár dní presne 3 roky. Taktiež o pár dní budem mať na tachometri 30.000 km
a mal by som ísť do servisu.......na prehliadku s autom. Predpokladám, že by mi menili olej a filter. Autu nič iné nie
je, aspoň pre mňa "laika". Poradte mi, mám ísť ešte na drahú výmenu oleja, filtra za cca 180 eur s "pečiatkou" do
elektronickej servisnej knižky.....alebo si mám kúpiť olej, filter a dať vymeniť známemu, ktorý robí výmeny u konkurenčnej automobilovej
značky. Moje auto je Toyota Auris 1,33 5D T, 74 KW. V príručke pre používatela odporúčajú olej 0W-20 ktorých nie je vela na trhu.
V druhom rade odporúčaju olej 5W-20 potom 5W-30 a posledný 10W-30. Viete mi aj tu niečo poradiť, odporučiť.......
Taktiež, či mi neviete odporučiť aký mám kúpiť filter.
Ďakujem
Usporiadat
fortunka fortunka

fortunka je offline (nepripojený) fortunka

to myslim vazne, musi sa to dat vyreklamovat, vyjadrenim odbornika ktory to opravil a prisiel na zavadu... soiku mame bezne vo firme pravidelne, takze co to o tom viem... a nahodou sa uz xy rokov zivim predajom nahradnych dielov, olejov a prislusenstva do aut... nie som sice ja ten najvacsi odbornik do aut, na to mam ludi, ale viem aka je tu bezna prax... ako by a podla teba dali riesit takto reklamacie zlych sluzieb? ci nechat tak.. a zabudnut? )) nemusi reklamaciu uznat, ale na zaklade podania na soi (a ich rozhodnutia) bude musiet postupovat tak ako oni rozhodnu... a vacsinou su prozakaznicky orientovani...
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

fortunka Pozri príspevok
to myslim vazne, musi sa to dat vyreklamovat, vyjadrenim odbornika ktory to opravil a prisiel na zavadu... soiku mame bezne vo firme pravidelne, takze co to o tom viem... a nahodou sa uz xy rokov zivim predajom nahradnych dielov, olejov a prislusenstva do aut... nie som sice ja ten najvacsi odbornik do aut, na to mam ludi, ale viem aka je tu bezna prax... ako by a podla teba dali riesit takto reklamacie zlych sluzieb? ci nechat tak.. a zabudnut? )) nemusi reklamaciu uznat, ale na zaklade podania na soi (a ich rozhodnutia) bude musiet postupovat tak ako oni rozhodnu... a vacsinou su prozakaznicky orientovani...
To ozaj snívaš jediný kto môže posúdiť nekvalitu je súdny znalec ale toho si môže zaplatiť zákazník a iného si zaplatí odporca a ak máš dosť PPS tak spor vyhráš inak nemáš šancu lebo sudcovia u nás sa chovajú trhovo (poznáš sudcu ktorý nemá auto a najhoršia kombinácia je ak má auto od toho predajcu s ktorým sa súdiš) Vieš čo je mať 30 závad(včetne bŕzd) na novom aute a prehrať? psy sa nežerú a sudcovia sa kryjú
0 0
bjuty smis bjuty smis

bjuty smis je teraz online bjuty smis

fortunka Pozri príspevok
to myslim vazne, musi sa to dat vyreklamovat, vyjadrenim odbornika ktory to opravil a prisiel na zavadu... soiku mame bezne vo firme pravidelne, takze co to o tom viem... a nahodou sa uz xy rokov zivim predajom nahradnych dielov, olejov a prislusenstva do aut... nie som sice ja ten najvacsi odbornik do aut, na to mam ludi, ale viem aka je tu bezna prax... ako by a podla teba dali riesit takto reklamacie zlych sluzieb? ci nechat tak.. a zabudnut? )) nemusi reklamaciu uznat, ale na zaklade podania na soi (a ich rozhodnutia) bude musiet postupovat tak ako oni rozhodnu... a vacsinou su prozakaznicky orientovani...
aha, takže si z brandže.....teda ked k tebe do fy prijde zákaznik, čo si kúpil súčiastku do auta pred 6 mesiacmi, dajme tomu turbo za 1300.- a po pol roku ti donesie vyjadrenia auteservisu Jožko Buček- vranov nad toplopu, že bolo zlé, tak sa naň milo usmeješ a vycáluješ mu 1300.- na stôl??
to je bežná prax ???
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať