kopretinka
chcem vrátiť tovar,študovala som v e-shope obchodné podmienky,nie je tam zmienka o odstúpení od zmluvy....
Vrátenie tovaru
Spotrebiteľ má právo vrátiť tovar do 7 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. Tovar musí byť v pôvodnom balení, nepoškodený a schopný ďalšieho predaja. Pri poškodenom obale alebo tovare hradí kupujúci všetky náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu. Tovar posielajte doporučene, nie na dobierku. Tovar na dobierku nebude prevzatý. Suma za tovar Vám bude vrátená bankovým prevodom na účet. Náklady na vrátenie tovaru hradí kupujúci.
Podla mojho nazoru v tomto pripade predavajuci nesplnil informacnu povinnost podla zak. 108/2000, par. 10, ods. 1, pism f) poučenie o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy.
Uz len z toho dovodu, ze zakon neuklada spotrebitelovi povinnost vratit tovar v povodnom baleni (povodne balenie podla mna zahrna aj tu neporusenu etiketu, ktorou je krabica zalepena a bez ktorej poskodenia sa k tovaru neda dostat)
V takomto pripade mozes ako spotrebitel odstupit do 7 dni, od kedy predajca splnil informacnu povinnost. Ak ju stale nesplnil, mozes tak urobit do 3 mesiacov od prevzatia tovaru.