Zavrieť

Porady

nespokojnosť s odpoveďou na sťažnosť

nespokojnosť s odpoveďou na sťažnosť

Dobrý deň,

podala som sťažnosť na O2 kvôli porušeniu zákona na ochranu osobných údajov. Prišla mi od nich odpoveď, s ktorou nie som spokojná. Nebolo v nej vyriešené nič čo som požadovala.
Je možné opakovať sťažnosť na ten istý problém keď už bola raz riešená alebo požadovať lepšie odpovede? Existuje nejaká zákonná lehota, počas ktorej mám na to právo?

ďakujem za odpoveď

(problém na ktorý som sa sťažovala: http://www.porada.sk/t207342-zneuzit...ch-udajov.html )
Naposledy upravil Ixana : 25.02.13 at 19:28
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mattto je offline (nepripojený) mattto

    mattto
    nesťažuj sa O2, ale podaj podnet Úradu na ochranu osobných údajov SR. §45 ods. 1 zák. č. 428/2002 Z.z. "Úrad pri výkone dozoru nad ochranou osobných údajov využíva aj oznámenia a podnety právnických osôb a fyzických osôb (ďalej len oznámenie ) týkajúce sa podozrenia z porušovania povinností alebo podmienok určených týmto zákonom. Oznámenie sa úradu podáva písomne."

    Ixana je offline (nepripojený) Ixana

    Ixana
    tomu by som sa chcela vyhnúť, pretože neviem aké dôsledky by z toho pre mňa plynuli.

    nespokojnosť s odpoveďou na sťažnosť

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.