Zavrieť

Porady

Poradte ako zo zásobami...

Sme firma zaoberajúca sa službami a doteraz nakupovala material typu kancelárskych potrieb, prípadne hmotného majetku do 30.000 , ktorý účtovala priamo do spotreby 501/321.
V tomto roku ideme otvarať ČS PHM a chceli by sme účtovať spôsobom A zásoby.No neviem ako teraz spravne postupovať pri nakupovaní materialu typu kancelárskeho ako papier, sanony atd. Musim ho tiez prehnat cez skladové karty a az potom do nákladov?? t.j.účet 111/321 atd
Alebo mozem takyto rezijny material davt rovno do spotreby , a tiez aj majetok do 30.000,- a len nákup tovaru, ktorý pôjde vlastne na predaj pojde na skladové karty a tam budem účtovať spôsobom A.
Prosím poradte!!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    lenkak je offline (nepripojený) lenkak

    Lenka lenkak
    len nákup tovaru, ktorý pôjde vlastne na predaj pojde na skladové karty a tam budem účtovať spôsobom A - áno.

    kalkulka je offline (nepripojený) kalkulka

    pracujem v spoločnosti, ktorá sa zaoberá strojárskou výrobou, ktorú takmer všetku expotrujeme do krajín EÚ ...viac kalkulka
    lenkak
    len nákup tovaru, ktorý pôjde vlastne na predaj pojde na skladové karty a tam budem účtovať spôsobom A - áno.
    Doporučovala by som takýto postup ošetriť vo VP smernici.

    Poradte ako zo zásobami...

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.