Zavrieť

Porady

Nemôžem sa pripojiť ne internet cez Wifi mobilu

Dobrý deń, vie mi niekto poradiť ako sa pripojiť na internet v mobile, všade mi to cez wifi ide, iba doma nie. PC mám napojený priamo cez kábel na internet a cez router do notebooku. Do nadstavení routeru sa nemôžem dostať ani cez meno a heslo, lebo mi to robil taký odborník, že sa čudujem, že to fuguje aspoň tak ako funguje. Proste IP mi píše že nepozná, cez Wifi na telefone mi nájde sieť, pýta heslo, dám a nič. Vie niekto poradiť? Ja som úplný laik, tak dúfam, že pochopím
Tatiana
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Takého "odborníka" nakopať do zadnej časti tela. Zapojil to úplne idiotsky!

    Píšeš:
    PC mám napojený priamo cez kábel na internet a cez router do notebooku.
    Je to zle zapojené!
    Kábel od poskytovateľa sa zapojí do routera do konektoru WLAN (router potom vystupuje ako jeden počítač). Z routera zapojíš PC káblom z konektora LAN (potrebuješ sieťový kábel - urobí ti to na počkanie ktorýkoľvek poskytovateľ za mierny poplatok).