Zavrieť

Porady

Dve brigády naraz

Caute. dDoteraz som mala jednu brigádu v malej predajničke a teraz som si našla ešte jednu brigádu v jednom obchode a preto sa chcem opytat, že či to vadí keď mam 2 brogády. Som študentka ale niekto mi hovori ze nemôžem a zase niekto mi hovori že môžem mať aj dva naraz. Tak ako to s tym vlastne je? Keď mam 2 brigády tak mam nejaky limit zarobku ktory nesmiem presiahnuť či ako? Ďakujem za Vaše rady )
Naposledy upravil Adka2510 : 17.06.13 at 17:58
Ajucta mna by zaujimalo,ako postupovat v tomto pripade. Mam 2 brigady, co treba kam nahlasit, aby som potom nemala problem s danovym priznanim alebo niecim podobnym. Studentom nikto nic poriadne nepovie, takze teraz ich je dost, co by sa im tieto info zisli Ako vyriesit tie odvody a veci s tym spojene? :/
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Odvodové zvýhodnenie a uplatnenie NČZD nemôžeš mať súčasne u obidvoch zamestnávatelov - môžeš ich podpísať len u jedného.

    kn-alka je offline (nepripojený) kn-alka

    Jarka jméno mé :) kn-alka
    Môžeš mať brigád aj zamestnaní koľko len chceš, aj zarobiť môžeš koľko len vieš.