Zavrieť

Porady

Neuznaná reklamacia od Bosch

Dobry den
Chcem sa opytat prislo mi vyrozumenie z Bosch ze mi neuznavaju reklamaciu. Technik vytiahol umyvacku riadu a zo spodu nasiel dierku v nereze bosh im napisalo ze som to sposobil tym ze ked sa daval dnu sol tak som ju rozsipal mimo otvoru kde sa to plni a ono spravilo dierku avsak dierka je na spodku nie vo vnutry v umyvacke tak ako som mohol sposobit tuto chybu ja? Prosim poradte mi ako mam dalej pokracovat pretoze podla mna som nemal ako sposobit tuto chybu kedze dierka je tam kde ja pristup vobec nemam technik mi vravel ze podla neho je to vada materialu ale ze bosch v poslednej dobre nechce uznavat vobec reklamacie ze sa snazia neuznavat rekalmacie aby nemuseli platit,,, Clovek si kupi bosch a mysli si ze aka dobra znacka a pri tom katastrofa mame doma vsetky spotrebice bosch a simens ale este raz kupovat tak urcite nie toto.... Vopred dakujem za rady
arizona Bosch uz davno nie je znacka ako byvala kedysi...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Aká stará je umývačka? Inak musí platiť http://www.vyvlastnenie.sk/predpisy/...-spotrebitela/ §18. Ak aj naďalej neuznávajú, musia mať odborný posudok, prípadne si spraviť posudok a predložiť im ho. Obrátiť sa na SOI s podnetom na prešetrenie postupu reklamácie.
    feny umyvacka ma 1 rok a 7 mesiacov ciize este je v zaruke...
    srska a čo si vlastne reklamoval? aký typ vady? prečo ti ju technik vyberal von?

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    (7) Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

    § 2
    n) odborným posúdením vyjadrenie znalca6) alebo stanovisko vydané autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou,7) alebo stanovisko osoby oprávnenej výrobcom na vykonávanie záručných opráv7a) (ďalej len „určená osoba“),

    mozes sa obratit na sudneho znalca http://jaspi.justice.gov.sk/jaspiw1/...lear=Y&cball=Y

    220870 je offline (nepripojený) 220870

    Remeselník,stavbár. 220870
    Bosch= bordel z Číny.Nekupovať nič na čom je made in PRC ,Čína ,PL.

    Neuznaná reklamacia od Bosch

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.