Zavrieť

Porady

Akú právnu formu potrebuje sprostredkovateľ predaja umeleckých diel?

Jedná sa o internetový predaj, pri ktorom autori umeleckých diel, (často amatéri, ktorí nemajú živnosť, ale iba chcú inzerovať svoje diela na internete) bude vkladať svoje inzeráty na inzertný portál sprostredkovateľa predaja. Sprostredkovateľ získa nejaký percentuálny podiel z predajnej sumy, ktorú zaplatí kupca. Aké náležitosti takéto typy predaja sú vyžadované? A čo účtovníctvo, ERP a podobné záležitosti?

Som denný študent na univerzite.
Naposledy upravil Mikajlo : 18.11.13 at 11:58 Dôvod: som student
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    ty vlastne chceš také niečo,ako je sashe....je to normálny eshop,môžeš byť SZČO alebo sro.
    www.sashe.sk
    6 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Mikajlo áno niečo na ten štýl... ale počul som aj o niečom ako komisionálny predaj. neviem...
    kopretinka ale aj na to musíš mať živnosť.......a ak tí autori budú sekať jedno dielo za druhým,tak by mali mať tiež...
    Mikajlo Dajme tomu, že by som mal živnosť a takto sprostredkoval predaj. Musím mať s autormi nejakú zmluvu?
    kopretinka pozri si podmienky pre predajcov na sashe....myslím,že tak by si mohol fungovať aj ty....