Zavrieť

Porady

Padanie vlasov

Vedel by mi, prosím, niekto poradiť nejaký prírodný "babský" recept proti padaniu vlasov? Mávala som pomerne husté a tvrdé vlasy, kým som nezačala užívať Helicid (kvôli žalúdku). Užívala som ho asi rok s nejakými prestávkami. V letáčiku sa aj spomína, že spôsobuje vypadávanie vlasov. Prešli asi 3 roky, ale padanie vlasov neprestáva. Tak neviem, čo s tým. Nie je to katastrofálne, to by som šla k odborníkovi, ale hmatateľne badať, že to nie je čo bývalo, a štve ma aj, že vypadané vlasy sú všade, na oblečení, na miestach, kde sa pohybujem a pod... Tak budem rada, ak dakto poradí dačo nenáročné, prírodné a účinné. Vopred vďaka... Viem, že padanie vlasov zastaví dlážka, ale predsa len...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    taiko je offline (nepripojený) taiko

    Som, kto som taiko
    skus si vycistit hlavu.
    1. nanes si na hlavu citronovu stavu poriadne vmasiuruj do vlasov a pokozky a nechaj posobit asi 15 minut
    2. nanes si na hlavu sezamovy olej a tiez poriadne vmasiruj do pokozky hlavy. Nechaj posobit 20-30 minut
    3. umy si hlavu samponom
    4. opakuj kazdy tyzden
    niella taiko, musí byť len sezamový olej? a kde ho vlastne dostať? Nestačí len napr. olivový? Inak, vďaka za radu, chcem vyskúšať.