Zavrieť

Porady

Ako postupovať po uhradení platby so zlým variabilným symbolom?

Nechala som sa nahovoriť na žiletky od firmy Westerfield Goodshave. Jedná sa o predaj cez telefón. Žiletky prišli (manželovi sa dokonca pozdávali), ja som faktúru uhradila a cca po mesiaci mi prišla upomienka, že im platba nedošla a ak ju neuhradím, že spoločnosť má nárok na úroky z omeškania a na úhradu ďalších poplatkov plynúcich z prípadného vymáhania a monitorovania pohľadávky. Hneď v ten deň som si overila, že platba prešla, len som omylom nedala na koniec var.symbolu 0 . Obratom som volala na zákaznícke číslo (predvoľba bratislavská, adresu majú len PO Box v Prahe), kde mi pani povedala, že si nemám robiť starosti, že je to ok. Oni mi mali poslať náhradné žiletky, ale už to je viac než 3 mesiace od telefonátu a nič sa nedeje. Nemám z toho dobrý pocit. Na internete som čítala, že sú to podvodníci a že sa snažia po dlhšej dobe prostredníctvom vymáhačskej firmy vymôcť pohľadávky. Nemala by som pre istotu poslať písomne nejaké vyjadrenie a kópiu o zaplatení? Ako to mám sformulovať?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Ako postupovať po uhradení platby so zlým variabilným symbolom?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.