Zavrieť

Porady

Čo mám robiť keď mi nesplnili reklamáciu do 30 dní?

Dala som reklamovať notebook. Po týždni mi volali, že mám mechanické poškodenie, prasknutý spodný kryt a že ak chcem môžu mi to opraviť za 39 eur. Tohto poškodenia som si síce nebola vedomá, ale súhlasila som. Teraz po uplynutí 30 pracovných dní mi volali a povedali, že mám čakať ešte minimálne mesiac, lebo nemajú súčiastku a mesiac ju ani minimálne mať nebudú. Pýtala som sa či mi ten notebook nemôžu poslať bez toho opraveného spodného krytu, nakoľko keď mi volali prvýkrát kvôli tomu mechanickemu poškodeniu, nevyjadrili sa, že táto oprava je potrebná, nakoľko som dávala opravovať touchpad a softvérovú chybu. Povedali mi že iba ak CHCEM si to môžem dať opraviť za príplatok 39 eur. A teraz ma kontaktoval, že bud mi ho vrátia neopravený alebo budem čakať minimálne ďalší mesiac.Môžem proti tomuto niečo podniknúť, alebo môžem mať nejakú úľavu z ich strany za nedodržanie lehoty?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jslancik je offline (nepripojený) jslancik

    bez servítky jslancik
    asi ste sa nepochopili... ty si to myslela tak, že ti spravia reklamované chyby, pošlú ti notebook, a ty im ho obratom pošleš, aby ti mohli spraviť objednanú opravu závady. Oni to pochopili bez toho zbytočného posielania...

    Nie je to úplne kóšer, ale bolo treba komunikovať a vyjasniť si to vopred resp. pri každom novom zistení.

    Mimochodom, ak máš mechanické poškodenie, tak sa z reklamácie môžu veľmi ľahko vyzuť. Tým, že si si objednala jeho odstránenie, potvrdila si, že ntb bol mech. poškodený.
    Naposledy upravil jslancik : 27.01.14 at 12:21

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    30 dnova lehota sa vztahuje na zarucne opravy!

    Pri nezarucnych opravach ju servis nemusi dodrzat,zakon mu to neprikazuje. Vtedy plati to, na com sa zakaznik a servis dohodnu.

    Ak servis povie napr. ze skor ako za 3 mesiace oprava nebude vykonana, zakaznik moze bud suhlasit,alebo si poslat vyrobok naspat a najst si trebars iny, rychlejsi servis...

    Čo mám robiť keď mi nesplnili reklamáciu do 30 dní?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.