Neviem posúdiť, či skutočne prerhráva zle, pokiaľ to neporovnám s rovnakým prehrávačom. Možno je to nejaký lacnejší prehrávač, ale dnes aj tie najlacnejšie majú celkom kvalitný zvuk. Predpokladám, že si skúsila aj iné slúchadlá.
Takže dajme tomu, že je skutočne vadný výrobok. Potom predajca je zodpovedný za reklamáciu, nie ty si povinná zasielať výrobcovi.
Obávam sa ale, že predajca to kúpil z nejakého veľkého balíka z číny a preto nie je schopný to reklamovať u výrobcu. Škoda, že nepíšeš cenu toho prehrávača. Ak je to do 30 EUR, tak s reklamáciou stráviš kopec času a možno náklady budú vyššie, ako keby si si kúpila nový. Treba kupovať od zabehnutých predajcov (napr. ALZA), kde by ti tovar vymenili za iný kus do pár dní. Bude to asi nejaký malý súkromník, kde si to kúpila kvôli nízkej cene. Bude to dlhý beh, najprv musíš dokázať nejakým posudkom, že ide naozaj o výrobnú vadu. Ak súd vyhráš, náklady ti (možno) opredajca vráti, ale posudok bude stáť desiatky EUR, možno aj cez 100.
AKý je to prehrávač (značka, typ), koľko stál a kde si to kúpila?