Zavrieť

Porady

Kúpa bytu po dražbe - aké sú pri nej ohrozenia ... môžeme o byt aj prísť ...???

“Verím svojej sile. Slúžim tým, že vládnem, a vládnem tým, že slúžim!” Anjelský terapeut – Anjelské REIKI, Duchovný poradca, Lektor, Majster Reiki, Médium, Psychoterapeut, Spirituálny terapeut, Tarot – Zrkadlo duše Volám sa Angel, ale oslovujú ma Angie. Profecionálne pracujem ako Anjelský Reiki terapeut, duchovný poradca, lektor – učiteľ, som majster Reiki … Pri mojej práci sa vždy napájam na energiu klienta a vďaka nej i za pomoci anjelikov môžem zvoliť tú správnu terapeutickú techníku, ktorá Vás zbaví Vašich boliestok a ukáže Vám nové smerovanie. Moja práca pre Vás je nie len poslaním, ale aj „láskou“, som pripravená Vám pomáhať vo Vašom trápení, čo už iste viete. Mali Ste sa možnosť o tom presvedčiť, keď som sa Vám pravidelne prihovárala cez televíznu obrazovku TV EZO, ktorá pre Vás pripravuje reláciu “Veštiareň” na TV DOMA. ...viac
Dobry vecer