Práve na tej druhej diagnostike sa pán opravár vyjadril, že treba meniť postupne od palivového čerpadla, až po výfuk. Keď som mu zdelil, že mám na opravu limit 200€ tak ma poslal preč.
Roland77: Tento pán ťa chce odrbať, vysvetlím prečo.
Palivové čerpadlo- nedostatočný prísun paliva počas jazdy, šklbanie motora.
Katalyzátor- dusenie motora pri vyšších otáčkach počas jazdy, nedostatočný výkon.
Lambda sonda-kolísavé otáčky pri voľnobehu, o dosť vyššia spotreba paliva.
Sviečky-problém pri studenom štarte hlavne v zime. vynechávanie chodu motora.
Káble- vynechávanie chodu motora, nepravidelný chod.
Vieš, mechanici s tými univerzálnymi prdítkami zistia tak prd, akurát ťa vyžmýkajú z peňazí. Choď do autorizovaného servisu kde majú diagnostiku pre tvoj typ motora. Kľudne to môže byť niektorý zo snímačov, napr. teploty motora alebo škrtiacej klapky. Máš palubný počítač, nesvieti nejaká kontrolka? Vzduchový filter si menil kedy? Vozidlo má najazdené koľko km? Nemá motor spotrebu oleja? Je výfuková sústava po katalyzátor dostatočne utesnená? Zapaľovanie sa u vozidiel s katalyzátorom nenastavuje, všetko riadi riadiaca jednotka. Ten starý katalyzátor nevyhoď, mohol by si zaňho dostať pár grošov
http://www.stare-katalyzatory.sk/cennik.html