Zavrieť

Porady

Mám právo na vrátenie peňazí ak mi zo záručného servisu vrátili pokazený produkt ?

Jedná sa o notebook, lenovo z 500, ktorý bol v záručnom servise, keď mi ho vrátili bol stále pokazený rovnako ako predtým, momentálne je znova v servise avšak by ma zaujímalo, či vzhľadom na to, že mali 30 dní na vybavenie reklamácie/záručného servisu, ale neopravili poruchu, nemám nárok na vrátenie peňazí.
Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250
    §18 ods.2, ods.4
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    ods.4
    "Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. "
    Keďže vrátili neopravený - je to nevybavená reklamácia.

    Mám právo na vrátenie peňazí ak mi zo záručného servisu vrátili pokazený produkt ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.