No u nás je dosť veľký pohyb v pokladniach, ja som si na ERP teda spravila osve analytiku a vlastne celu pokladňu, ale iba v ÚČTOVNÍCTVE. Je tam vklad. Počiatočný a jeden, my to voláme "základ", to sú tie peniaze čo má pokladníčka v kase ráno na vydávanie, dajme tomu 200EUR a tie tam mám stále, neúčtujem to denne. Účtujem tam úhrady fa, uzávierky a pod. Peniaze nepresúvam medzi pokladňami, ak nie je treba, rovno sa to z tej ERP pokladne dá do banky.
V ERP vklad blokuje ráno pokladníčka, aby keď si dá vytlačiť prehľadovú uzávierku vedela koľko tam má peňazí v tom momente. Ale keď sa jej nechce, tak nedáva... ale napr. Fiškál mi reálne nevydá peniaze, kým tam ten základ nie je (napr. keby som zadala hneď ráno, že zákazník platil 15EUR 50EURovkou a treba mu vydať, vyhodí mi to chybu, že nízka hotovosť v zásuvke).
Možno sa to zdá komplikované ale jednoznačne je to veľmi prehľadné
A pri kontrole z DÚ nedostaneš pokutu za účtovníctvo, ale za to, že ti nebude sedieť suma v zásuvke, keď tam ten vklad nebude