Zavrieť

Porady

Zamietnutá reklamácia Slov. pošty na poškodenie balíku. Mám právo sa domáhať náhrady?

Dobrý deň, cez slovenskú poštu som si nechal poslať balík v ktorom bol notebook. Kupoval som notebook cez bazoš a pred odoslaním mi predávajúca odoslala fotky, že notebook funguje, prezeral som si ho na diaľku(cez skype, teamview), proste viditeľne bolo dokázané, že notebook je funkčný. Balík bol odosielaný ako krehký a bol aj poistený, zabalený do kartónového papieru (vlnitý), krabice na notebook, okolo notebooku bola pena a 2 vrstvy kartónov. Keď mi balík prišiel na poštu bol značne zničený obal a notebook mal prasknutý display. Z toho dôvodu som hneď na pošte spísal reklamáciu, no prišla mi zamietavá odpoveď. Podal som odvolanie, nakoľko balík a celú zásielku evidentne poškodili zamestnanci pošty. Prišla mi ďalšia zamietavá odpoveď. Odôvodnili to nevhodnosťou obalu, ktorý bol ale na prepravu takéhoto tovaru podľa môjho názoru dostatočný.
V liste od pošty sa písalo aj to, že sa môžem domáhať náhrady v zmysle platnej legislatívy. Čo to v praxi znamená? Kam sa mám ešte sťažovať, aby mi konečne bola uznaná náhrada za poistený balík, na ktorého vhodnosť zabalenia mala odosielateľku upozorniť pracovníčka pošty a nie zobrať peniaze za službu, ktorú odmietajú splniť?
11263826_1015834188429381_1076118452_n.jpg  
11282053_1015834335096033_1549003726_n.jpg  
11304315_1015834275096039_1352494110_n.jpg  
11329723_1015834198429380_1379769322_n.jpg  
11287350_1015834138429386_1516817693_n.jpg  

1/1
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Zamietnutá reklamácia Slov. pošty na poškodenie balíku. Mám právo sa domáhať náhrady?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.