Zavrieť

Porady

Ukončenie reklamačnej lehoty

Anketa: Ste spokojný so spoločnosťou ORANGE pri reklamácii?

Počet hlasujúcich
1. Na účasť v tejto ankete nemáte prístupové práva.
  • Nemal/a som nikdy problém s reklamáciou

    1 100.00%
  • Mal/a som malý problém

    0 0%
  • Mal/a som veľké problémy

    0 0%
  • Musel/a som to riešiť súdnou cestou

    0 0%
Dobrý deň,
mám nasledovný problém a prosím o radu.
V Orangei som si zakúpil vodeoodolný telefon sony Xperia Z3 compact pred 4mes s ktorým mám od začiatku značné problémy. Naposledy mi praskol zadný display, údajne išlo o mechanické poškodenie (čo nie je pravda), ale dislplay vymenili (a kôly ich chybe) som za opravu nič neplatil. Následne som mal podozrenie, že telefón riadne netesní a tak som ho bol reklamovať. Prekvapilo ma, že telefon už údajne nie je v záruke, pretože bol opravený NEZÁRUČNE (pozor v autorizovanom servise SONY, kde ho zaslal orange). Ja som namietal a telefon bol znova zaslaný na posúdenie, za cenu 33€ mi vymenili jednu krytku a telefón vrátili, že je OK. No chyba bola zrejme inde ako v tej krytke a telefon som utopil. Išiel som reklamovať do Orangeu OPRAVU, ktorá mala zaručiť, že telefón spĺňa podmienky výrobcu a je vodotesný, avšak to oprava nesplnila. Telefón mi nechceli prijať inak, ako na NEZÁRUČNÚ OPRAVU, čo som odmietol.
Je možné, že oprava v autorizovanom servise, aj keď nezáručná mi zruší záruku a teda záruka padá? Ako postupovať, keď oprava nebola riadne vykonaná a chcem ju reklamovať?
Ďakujem za pomoc.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250#p18 §18
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    V podstate - do 6 mesiacov sa považuje reklamovaná chyba ako výrobná chyba.
    To, že sa niečo vykonalo ako nezáručná oprava - nemá vplyv na dobu záruky. Reklamuješ predsa inú závadu.
    Upozorni ich na Zákon na ochranu spotrebiteľa.

    sosak je offline (nepripojený) sosak

    sosak
    ak teda má zákazník pocit, že jeho reklamácia nebola vyriešená k jeho spokojnosti, môže podať podnet ombudsmanovi, ktorý prípad prešetrí.

    http://www.telekomunikacnyombudsman....-je-ombudsman/

    Ukončenie reklamačnej lehoty

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.