Zavrieť

Porady

Peugeot 307 1,4 benzín, preražanie prúdu/iskrenie od kľukovky na klínovy remeň

Poprosím niekoho ak sa stretol s takým prípadom, elektrická iskra preráža od kľukového hriadeľa na remenicu. Túto závadu je vidieť voľným okom iba v tme a trochu počuť pukanie od elektrického výboja. Skúšal som hľadať aj na google aj na forach ale k danej téme sa mi nepodarilo nič nájsť. Za poradu vopred ďakujem.
Naposledy upravil mathiasss : 23.10.15 at 19:21
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Schopnosť porozumenia čítaného textu ja základným predpokladom akejkoľvek debaty. ...viac buchač
    Hm...s Peugetom na nás nechoď...
    Tu sa iné šunky premávajú...
    http://www.porada.sk/t272986-jaguar-...bo-benzin.html

    Ale hľadaj
    https://www.google.sk/search?client=...est&gws_rd=ssl
    mathiasss 1,4 benzín

    sosak je offline (nepripojený) sosak

    sosak
    A nie je to náhodou opačne, iskrenie od remenice na kľukovku? Vtedy by mohlo ísť o statický výboj z nenapnutého klinového remeňa, ktorý sa môže vytvárať zvýšeným trením o remenice. Skontroluj napnutie klinového remeňa a v prípade potreby ho napni.
    -----------------------------------------------------------
    Nevýhody:
    - Nezaručení stálého převodového poměru, tj. prokluz -> nespolehlivá kinematika (výjimku tvoří ozubený řemen)
    - Nutné předepnutí - Přídavné namáhání ložisek a hřídelů
    - Vyvození předepnutí - napínací ústrojí:
    - Zkrácení řemenu při nezměněné osové vzdálenosti
    - Napínání kladkou (stálá osová vzdálenost), přitlačovanou
    závažím, pružinou nebo posuvem kladky
    - Zvětšením vzdálenosti os (nejjednodušší, nejlevnější)
    - Samonapínací tíhou hnacího motoru
    - Reakčním momentem
    - Vytahování a opotřebení řemenů
    - Nízká tuhost převodu
    - Při prokluzu vzniká statická elektřina
    - Špatná odolnost vůči: - Vysokým teplotám, vlhkosti, prachu, nečistoty (mastnoty)
    - Větší rozměry převodu
    http://strojirenstvi.studentske.cz/2...e-prevody.html
    Naposledy upravil sosak : 24.10.15 at 07:22
    mathiasss Zdá sa mi to celkom logické, teda skúsim to s tou remenicou, dám vedieť ako to dopadlo. Zatiaľ dikes.
    sosak Skontroluj aj , či nie sú zodraté boky klinového remeňa, má tam byť guma a nie viditeľná textilná vložka.

    vlado 33 je offline (nepripojený) vlado 33

    vlado 33
    Prepoj káblikom motor s karosériou, či to prestane. Môže to byť zlé ukostrenie motora.

    Peugeot 307 1,4 benzín, preražanie prúdu/iskrenie od kľukovky na klínovy remeň

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.