Zavrieť

Porady

Akým spôsobom sa môžem stažovať na banku ?

Dňa 12.1 2016 som elektronicky poslal finančnú hotovosť zo zahraničia na Slovensko. 15.1.2016 banka potvrdila príjem mojích peňazí, ale peniaze neprišli na môj účet ale zostali v Bratislave v hlavnej pobočke. Niekoľko krát som urgoval a cez moju osobnú poradkyňu ale nič som nedosiahol. Niekoľko krát som volal do zahraničnej banky až mi napokon odporučili vyšetrovanie stratených peňazí. To vyšetrovanie musím zaplatiť + bankový obrat a banka zamenila EUR na CHF +telefonáty do zahraničia ale aj u nás. 25.2 mi moja banka vrátila na účet sumu v EUR tie premenila na CHF a prišiel som o 90CHF. Je možné podať stažnosť na banku na Slovensku za nedodanie mojích peňazí za 41 dní ? a ešte náklady cirka 200€ ktoré som musel zaplatiť a ja som chybu nespravil. Prosím viete mi poradiť niekto ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Oliwa je offline (nepripojený) Oliwa

    Oliwa
    Teraz si doma alebo v zahraničí? Ak doma, podaj sťažnosť/spíš reklamáciu osobne na pobočke, kde máš vedený Tvoj účet, daj si potvrdiť jej prevzatie pracovníkom banky, žiadaj si z nej kópiu /niektoré banky majú tlačivá samokopírovacie/ a pošli ju doporučene aj na centrálu banky.
    Ak si v zahraničí, vyplň na stránke banke elektronický formulár na sťažnosti, kde chronologicky podľa dátumov opíš, ako putovali, resp. neputovali Tvoje peniaze na Tvoj účet.
    Najneskôr do 30 dní sú povinní vyjadriť sa k Tvojej sťažnosti. Potom sa môžeš zariadiť ďalej.

    Mackovka je offline (nepripojený) Mackovka

    Mackovka
    po sťažnosti v banke to môžeš riešiť u bankovej ombudsmanky (bližšie pozri na jej stránke)

    Akým spôsobom sa môžem stažovať na banku ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.