Zavrieť

Porady

Daňový bonus

Dobrý deň,chcela by som vás poprosiť o radu.Riesim takúto situáciu.Lubomir sa v máji 2016 zosobášili s Evou,ktorá má z z predošlého vzťahu 10rocneho syna,ktorého spolu vychovávajú.Avsak Ľubomír si ho neosvojil.Spolu majú 2rocneho syna.Lubomir pracuje ako zamestnanec v Rakúsku,trvalý pobyt ma na Slovensku.Moja otázka,či pri podávaní daňového priznania v roku 2017 si bude môcť uplatniť daňový bonus aj na tohto 10rocneho chlapca?Keďže manželka sa stará o mladšieho syna a biologicky otec si daňový bonus neuplatňuje.ak áno,aku prílohu bude treba priložiť k DP?Potvrdenie z UPSVaR?Ďakujem veľmi pekne.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Bude si ho moct uplatnut od juna 2016, lebo si moze uplatnit DB na dieta manzelky, ak s nim zije v spolocnej domacnosti.
    Prilozi kopiu sobasneho listu a podpise vyhlasenie, ze splna podmienky - ze s dietatom zije v spolocnej domacnosti.
    9 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Miška170988 Ďakujem veľmi pekne :-)
    Miška170988 Ešte ma napadlo,to vyhlásenie ma nejaké predpísané,alebo stačí keď si ho sám napíše?
    veronikasad Nie, do Vyhlásenia k zdaňovaniu príjmov u zamestnávatela podpíše zmenu - uplatnenie DB.