Zavrieť

Porady

neuznana reklamacia notebooku

zdravim mam problem s reklamaciou notebooku, kde mi nebola v servise uznana zavada.... notebook mam od januara a uz som ho daval reklamovat zakazdym s tymi istymi problemami, prvy raz vymenili dosku, preinstalovali system, absolutne nepomohlo, poslal som im to naspat, znovu vymenili dosku(teda tomu neverim, ale tvrdili to) , dali novy cisty iny windows, problem vsak stale pretrvava, tak som im to poslal znova, odrazu uz problem neexistuje, vraj sa neprejavil, pritom dva razy boli reklamacie uznane.... je to aj tazko dokazat, je tam viac veci, ktore sa nedaju zdokumentovat, niektore sa daju, napr. sekaju videa z disku.... ale podla ich odpovedi zo mna robia idiota.... je to servis asus na morave... ako by ste postupovali v takomto pripade? dakujem za rady
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jslancik je offline (nepripojený) jslancik

    bez servítky jslancik
    nevieme, ako sa prejavujú tie chyby. nevieme, čo máš za notebook. spôsob opravy svedčí ale o tom, že sa chyby u nich fakt neprejavili.
    chcelo by to viac info, čo sú to za chyby, "ktoré sa nedajú zdokumentovať". čo ti vlastne ten book robí či nerobí. či tam nemáš nevhodný/priveľa softvéru, nejaký vírus, alebo čo. Videá z SD karty či kľúča/externého disku nesekajú?
    a áno, niektorí ľudia sú idioti, a je ich veľa. obchodníci by o tom vedeli rozprávať. a ak sa ty prejavuješ ako jeden z nich, tak s tebou tak jednajú. netvrdím, že je to tvoj prípad.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    shimiak notebook je asus i5 5200u, 1tb disk, 4gb ram, grafika zdielana intel hd 5500, druha gf 920m.... cely cas trhaju flash videa online, nepomohlo nic, touchpad niekedy nereaguje na poklepanie, uz nesli aj videa z disku, teraz zase idu, potom trhaju .... ziadny virus tam nieje, robi to cisty win, bolo ich tam viac... no a ked som im to napisal , tak povedali, ze to je normalne(trhanie videi), co urcite nieje, ale predtym boli tie iste problemy, len vo vacsej miere a reklamacie boli uznane, prejavili sa im tam, teraz je to o cosi lepsie, ale ok to zdaleka nieje.... napisali mi, ze to mam natocit na video, ale to sa neda, lebo napr. ten touchpad ide pol dna a potom blbne... je som pocitacovo celkom schopny clovek, urobil som, co som vedel, nepomohlo, aj technika som tu mal, ten len krutil hlavou, nevedel, odporucil poslat im to....
    misoft Ktorý servis si "použil"?
    Mimochodom: pokiaľ sa chyba vyskytuje do 6-tich mesiacov od kúpy - považuje sa to za výrobnú vadu. Do 12-tich mesiacov od kúpy môžu reklamáciu zamietnuť len na základe odborného posudku! Vyhľadajte si Zákon o ochrane spotrebiteľa par. 18.

    Mimochodom: ja mám s http://www.servis-asus.com/kontakty/...booku-ostrava/ dobré skúsenosti. Záručné opravy robia rýchlo. Skús kontaktovať priamo servis (dá sa i tu http://www.asus.com/sk/support/Service-Center/Slovakia ).
    shimiak hmm diky za rady, ja nemam, pretoze mi to poslali prvykrat neopravene uplne, hoci napisali, ze opravili, druhykrat je to lepsie, ale nieje to ok, blbne ten notebook a robi, co nema.... aj mi naposledy volali, ale vysledok bol zavada sa neprejavila... ono to nieje nic strasne, ale blbne to no... kontaktovat znova servis... no a co im mam povedat? skusim este asus podporu....
      zbaliť

    neuznana reklamacia notebooku

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.