Zavrieť

Porady

odev

Pracujem ako redaktor spravodajstva v TV. Môžem si dať odev do nákladov?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ondrejvla je offline (nepripojený) ondrejvla

    Podstatné, že zatiaľ to viem... Ale zajtra už možno bude inak. ...viac ondrejvla
    vojteks
    Pracujem ako redaktor spravodajstva v TV. Môžem si dať odev do nákladov?
    Ak máš v pracovnej alebo obdobnej zmluve ( - myslím, že to pracovná nie je, keďže si účtuješ sám náklady) že si pracovný odev v tvojom prípade je to kostým na moderovanie zabezpečíš sám, tak áno. Ale rozhodne by som to mala rada na mojom mieste ošetrené. Samozrejme, ako moderátor nemôžem účinkovať v plavkách, ale TV obyčajne majú vlastnú kostymérňu pre stálych moderátorov na pracovné zmluvy. Skús sa dohodnúť s odberateľom tvojich služieb. Inak by som to určite neriskovala.

    vojteks je offline (nepripojený) vojteks

    vojteks
    Ďakujem za radu, ale nie som moderátor. V pracovnej zmluve mám, aby som dbal o ošatenie.

    Danila je offline (nepripojený) Danila

    Vylúčený člen Danila