Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Pri vedení daňovej evidencii stravné lístky sa účtujú ako ostatné výdavky jednorázovo, celá suma ako je na faktúre, aj ked boli zakúpené na 3 mesiace. V evidencii odmenu a poštovné na faktúre treba zvlášť zaevidovať?
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Nie jednorázovo pri uhrade faktúry , ale cez interný doklad mesačne, podla počtu odpracovaných dní.
Odmenu a poštovné jednorázovo samostatnou položkou.
meritapri daňovej evidencii teraz sa účtuje , lebo bolo písané, že sa evidujú príjmy a výdavky, ale ked nerobím v účtovnom programe tak potom ako spravím cez interný doklad?
veronikasadSledujes samostatne pokladnu a banku? Alebo mas len nejaku excel tabulku, kde zapisujes prijmy a vydavky?