Chcem sa opýtať ohľadom stornovania objednávky, kde bola zaplatená záloha, v kamennej predajni za účelom opravy a výmeny náhradného dielu, ktorý predavač by musel objednať.
O stornovanie bolo požiadané 30 minút po podpise na zmluve.
Objednávku predavač zrušil, ale zálohu odmietol vrátiť. Tovar nebol prevzatý a ani práca vykonaná.
Ako treba postupovať a aký zákon na to platí?
V obchodných podmienkach, žiadny storno poplatok uvedený nemajú.
Si sa s tým zmieril a šiel domov ?...a teraz tu vypisuješ ?
No schválne...o aký ND sa jedná...aká bola výška zálohy ?
Takže trvať na vrátení zálohy!
Objednávka sa nevykonala - zrušenie - tovar neprevzatý, práca nevykonaná - ale záloha je ich? Bezdôvodné obohatenie.
Zavolať šéfa a nie potichúčky prosiť, ale riadne nahlas ŽIADAŤ vrátenie zálohy (aby to i ostatní počuli a urobili si obraz o obchode).
===================
...a to už prečo ?
Toto nie je SOS Car, kde Tim príde so 4 obitými elektrónami do fabriky o 4 hodiny sú ako nové.
A keby aj... kým výrobca nebude mať prachy na účte, ani robiť nebude.
A keby aj... kým výrobca nebude mať prachy na účte, ani robiť nebude.
================
To vážne ? To fakt naozaj ? No nehovor......