Zavrieť

Porady

angličtina - skúsenosti s kurzami

Ahojte všetci,

chcela som sa Vás spýtať aké máte skúsenosti s kurzami angličtiny formou superlearningu v hladine alfa. Ja som večný začiatočník a angličtinu potrebujem pre svoju prácu, v kurzoch, ktoré su 2x do týždňa som sa nič nenaučila. Poraďte prosím, ďakujem za každú skúsenosť, ktorú mi napíšete.

emma
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    jales je offline (nepripojený) jales

    jales
    Nie si sama, čo sa s tým morduješ. Ja už chodím po kurzoch 5 rokov. Teraz začínam 6 rok. Tri roky som chodila po kurzoch a potom som prešla do 3. ročníka štátnej jazykovej školy-rovno do 4. som nemala odvahu. Ako tak sa dohovorím - máme zahraničných majiteľov firmy. Ale nikdy to nie a asi ani nebude na takej úrovni ako moji kolegovia, ktorí prišli zo zahraničia. Anglinu sme mali už aj v práci. Na základe týchto mojich skúsenosti som presvedčená, že veľa závisí od lektora a od partie aká sa v kurze zíde. Ak si v jednom kurze so študentami, nie je to dobré, lebo kým Ty si niečo premyslíš oni to už povedia. Záleží aj na tom k čomu tu anglinu potrebuješ - či viac písať alebo hovoriť - podľa toho si vybrať kurz.