Zavrieť

Porady

Reklamácia

Poraďáci,
po 2-3 týždňoch nosenia a asi 4-5 praniach podľa pokynov,moje tričko zn. ADIDAS / 1200 sk/, zmenilo farbu na niektorých miestach, hlavne na chrbtovej časti.
Keď som to reklamoval, oznámili mi, že vada nastala zlým zaobchádzaním a nadmerným potením sa. Veď tričko je predsa nato aby sa nosilo a každý človek sa predsa potí. Ako mám postupovať ďalej, ak nechcem prísť o svoje peniaze a tričko je dúhované ???
Usporiadat
linko1 linko1

linko1 je offline (nepripojený) linko1

:-)
podľa mna majú len posudok len jeden a každému kto príde kopírujú strany ako sa im hodí...
0 0
lover lover

lover je offline (nepripojený) lover

Tiez mam ten pocit...

Inak, neviete nikto, ako je to s tym, ked clovek dostane do ruk posudok, uz nie je mozne robit nic? Nie je mozne podat opakovanu reklamaciu resp. si nejakym inym sposobom pomoct?
0 0
linko1 linko1

linko1 je offline (nepripojený) linko1

:-)
ide o to, aký je to posudok....
0 0
VladoaKatka VladoaKatka

VladoaKatka je offline (nepripojený) VladoaKatka

lover Pozri príspevok
Aj ja si myslim a aj mi to tak pripada, ako predtlacena verzia sudnoznaleckeho posudku... Bola tam gulata peciatka, co tam bolo presne napisem poobede, ked to budem mat v rukach...

Tiez si myslim, ze posudok je omnoho drahsi ako cele tricko. Vyroba je sustredena v Turecku, cize predajca lacno nakupuje draho preda a tym si asi privyraba na sudnoznalecke posudky...

Ako som spominal, samotny posudok si protireci, pretoze vyjadrenie je, ze jeho stav zodpoveda dobe pouzivania, ale v dalsom bode je, ze pravdepodobne neboli dodrzane pokyny pri prani a tricko bolo susene na slnku(toto bolo dokonca podciarknute). Neviem, ci maju pocit, ze som teraz zliezol zo stromu a jedine osatenie bol figovy list a teda neviem prat, ale v tomto pripade som pre istou vynechal aj prasok na pranie, aby nahodou nezanechal skvrny, co by im dalo podnet mi to vratit...

Velmi zvlastne je, ze namiesto vratenia reklamacie sa ihned vyzbrojili spominanym posudkom, akoby uz boli na toto pripraveni... BTW, sudnoznalecky posudok obsahoval 15 stran, ale nam dali iba 3 prefotene...

V mylnej domnienke, ze poradi SOI sme ich kontaktovali, ale pristup bol podobny tomu v predajni, ze co chceme, ked nam dali posudok, ze nebolo ich povinostou nam dat ani tie tri strany a proste uz je to pase... Ked sme spomenuli, ze to tricko je vazne nepouzitejne vinou materialu, ale reakcia bola: "To tvrdite Vy" a howk...

Skusali sme Zdruzenie slovenskych spotrebitelov a ti boli ochotnejsi. Poradili spisat reklamaciu este raz(mailom) a dat ich do kopie, bojim sa, ze to tak ci onak nepomoze... Nejde uz ani tak o tricko ale o princip...

Zrusme zarucnu dobu, ved je to len fraska, ktora zbytocne zatazuje spotrebitela... Viac prevozi na aute pri vybavovackach, nez je hodnota reklamovanych veci... Ale princip je princip...
Skús sa obrátiť na túto inštitúciu, vydávajú certifikáty výrobkov, posudzujú zhodu. Mali by Ti poradiť aj po telefóne, ale určite budú chcieť spraviť skúšku na stálofarebnosť. Len by som upozornila, že to stojí cca 1200,- až 1400,- Sk.

http://www.vutch.sk/sk.htm

Spotrebiteľské reklamácie

Pri vybavovaní spotrebiteľskej reklamácie je potrebné do SKTC-119 poslať:

písomnú žiadosť (vo forme listu alebo objednávky) na vypracovanie odborného posudku
kópie všetkých písomností, ktoré sú k dispozícii (pokladničný blok o zakúpení výrobku, záznam o uplatnení reklamácie, odpoveď na riešenie reklamácie)
vzorku výrobku, ktorý je predmetom reklamácie
súhlas na poškodenie výrobku v prípade nutnosti jeho skúšania (alebo nesúhlas
s jeho poškodením)
súhlas s úhradou nákladov, spojených s vypracovaním odborného posudku
Odborné posudky VÚTCH-CHEMITEX spol. s r. o. Žilina sú akceptované súdmi pri prerokovávaní prípadných súdnych sporov.

Kontakt:

Ing. Matej Pollák,
tel.: 00421-(0)41-7233807, 7645519, 7246504, fax: 00421-(0)41-7233957,
e-mail: chemitex@nextra.sk

Prevzaté zo stránky vútch.chemitex.sk
Naposledy upravil VladoaKatka : 31.07.08 at 13:20 Dôvod: Doplnenie príspevku
0 0
lover lover

lover je offline (nepripojený) lover

Na paciatke posudku je meno znalca, odbor sport a evidencne cislo znalca. Znalcom je Ing...
0 0
lover lover

lover je offline (nepripojený) lover

To VladoaKatka: Dakujem!
0 0
motylik7 motylik7

motylik7 je offline (nepripojený) motylik7

telo zrelej ženy a duša mladej dievčinky ...viac
lover Pozri príspevok
Na paciatke posudku je meno znalca, odbor sport a evidencne cislo znalca. Znalcom je Ing...
To meno znalca si skús vygoogliť na nete, kde by mal byť uverejnený zoznam znalcov, ktorí majú povolenie vykonávať znaleckú činnosť vo svojom odbore.
0 0
bobino38 bobino38

bobino38 je offline (nepripojený) bobino38

Hm, tričko také drahé a značkové a taká závada?:-) takú istú službu mi urobí tričko za 150 u Číňana:-) tiež zn. Adidas:-))
0 0
paradnicaaa paradnicaaa

paradnicaaa je offline (nepripojený) paradnicaaa

Suhlasim, treba zabojovat, mne sa stalo nasledovne: kupila som si vo Viedni lyze s viazanim ktore mi tam aj dali aj nastavili na moju vahu a k topankam a tak. Tak sme isli lyzovat, druhy den som na svahu akosi nestastne padla (nic vazne) a viazanie sa mi zlomilo. Tak som po lyzovacke isla znovu do Viedne na reklamaciu. Pravaze mi ju nechceli uznat, a s tym , ze oni nieco take este v zivote nevideli, ze by sa viazanie malo zlomit...tak stalo sa. Bola som tam sice 6hodin v predajni kym mi jeden mlady predavac nevysiel v ustrety, zavolal firme ktora viazanie vyraba, vysvetlil ze bolo vsetko v predajni v poriadku nastavene tak firma hned prikazala viazanie vymenit na nove a zlomene im poslat na expertizu....tak takto treba bojovat prosim pekne

Nenechaj sa odradit!!!!!

Teraz ma caka reklamacia notebooku ktory po nainstalovani win Visty sa nepohne, lepsie povedane nic sa nezobrazi tak drzte palce (2.krat reklamacia) ahojte
0 0
invest invest

invest je offline (nepripojený) invest

Čo sa raeklamácie týka, mám tiež veľmi nedobré skúsenosti. Syn si kúpil v predajni adidas tenisky. Po 1/2 roku nosenia sa mu roztrhli na švíkoch. Keď sme to reklamovali povedali nám ,že to boli botasky na tenis a nie na bežné nosenie (čo pri kúpe nebolo nikde uvedené) ,tak nám ich nezreklamovali. Samozrejme, bosý nemôže chodiť, tak si kúpil druhé. Znovu po 1/2 roku sa mu roztrhli. Keď ich šiel reklamovať, povedali mu , že ich nezreklamoval v stanovej lehote, že ich mal reklamovať hneď jak sa mu to roztrhlo a nie ich ešte nosiť? (nevime odkiaľ vedeli, že ich nosil). Bol tam v piatok a predavačka mu povedala, že ich ešte neposlali na reklamáciu. Tak tam išiel znovu v pondelok za vedúcim a už bola reklamácia vybavená. Tak sa naštval, a dal to na ŠOI. A na mpje milé prekvapenie ŠOI konala ako mala. Po asi dvoch mesiacoch sme dostali vyjadrenie, že je v práve aby sa zastavil na predajni ak ak mu nebude reklamácia vybavená potom na súd. S vyjadrením ŠOI išiel znovu do predajne, kde mu botasky preplatili. Vedúci mu povedal, že ich to stálo 80.000,-- Sk. Mňa tá pokuta dodnes mrzí, ale syn povedal, že ak im treba majú si robiť poriadne sovju robotu.
Toľko moja skúsenosť s reklamáciou. Preto všetkým držím palce, a nevzdávajte sa. Je to síce na dlhé lakte ale čo už. Takto je to u nás
0 0
lover lover

lover je offline (nepripojený) lover

Ahojte,

takze nenechali sme to tak a tricko sme ihned po vrateni a neuznani reklamacie poslali na expertizu do http://www.vuchv.sk/... V pribehu tyzdna dostaneme posudok. Poplatok ma byt 500 + postovne...

Pani zo spominaneho ustavu nam potvrdila aj do telefonu(v pribehu tyzdna dostaneme pisomne), ze sa jedna o nekvalitne tricko s nestalostou farieb. Dokonca mala vyhrady voci povodnemu posudku, pretoze nebol vraj vypracovani odborne a poniektore detaily v nom si odporuju...

1. Neviete mi poradit, co teraz ak budem mat v rukach posudok v moj prospech?

Obratit sa opatovne na predajnu, dat to do ruk "ochotnej" predavacky a opat cakat mesiac na nekvalitny znalecky posudok, pravdepodobne vypracovany ich 'osobnym' znalcom? Alebo akym sposobom to dalej riesit?

2. Ak bude nakoniec reklamacia uznana, predajca musi vratit peniaze iba za dane tricko, alebo znasa taktiez naklady, ktore nam boli sposobene vypracovanim posudku??? Pretoze ak nam vrati peniaze iba za tricko, tak nimi uhradime akurat vydaje za posudok...

Dakujem!
0 0
invest invest

invest je offline (nepripojený) invest

lover Pozri príspevok
Ahojte,

takze nenechali sme to tak a tricko sme ihned po vrateni a neuznani reklamacie poslali na expertizu do http://www.vuchv.sk/... V pribehu tyzdna dostaneme posudok. Poplatok ma byt 500 + postovne...

Pani zo spominaneho ustavu nam potvrdila aj do telefonu(v pribehu tyzdna dostaneme pisomne), ze sa jedna o nekvalitne tricko s nestalostou farieb. Dokonca mala vyhrady voci povodnemu posudku, pretoze nebol vraj vypracovani odborne a poniektore detaily v nom si odporuju...

1. Neviete mi poradit, co teraz ak budem mat v rukach posudok v moj prospech?

Obratit sa opatovne na predajnu, dat to do ruk "ochotnej" predavacky a opat cakat mesiac na nekvalitny znalecky posudok, pravdepodobne vypracovany ich 'osobnym' znalcom? Alebo akym sposobom to dalej riesit?

2. Ak bude nakoniec reklamacia uznana, predajca musi vratit peniaze iba za dane tricko, alebo znasa taktiez naklady, ktore nam boli sposobene vypracovanim posudku??? Pretoze ak nam vrati peniaze iba za tricko, tak nimi uhradime akurat vydaje za posudok...

Dakujem!
Odporúčam ti obrátiť sa na ŠOI./ doporučujem z vlastnej skúsenosti, viď príspevok/ .V prípade uznania reklamácie musia uhradiť aj odborný posudok.
0 0
Abott Abott

Abott je offline (nepripojený) Abott

Dobry den, pisem v mene priatela, kt. sem pise ohladom reklamovania sportoveho tricka. Ako spominal prislo nam vyjadrenie z Vyskumneho ustavu chem.vlakien v nas prospech, ze tricko maa nedostatocnu stalofarebnost na svetle pri nasiaknuti potom. Obratila som sa na ŠOI, ze co by mi poradili, ako by som mala dalej postupovat, odpoved znela, ze nemam moc sancu, kedze mam odborny posudok z predajne, ze si mam zistit ci ho naozaj vypracoval sudny znalec a ak hej mozem to dat na sud. Ale nemusim obstat. Nevedeli mi nic poradit, preto by som sa chcela opytat ako ste postupovali vy, na koho ste sa obratili. Zda sa mi divne, ze nemam ziadnu sancu, ale neviem co dalej.... Dakujem
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

"Budte radi" že máte len vadné tričko to keby ste skúsili reklamovať auto s tridsiatim závadami a prišli by ste o 700 000,- plus poplatky na súdy to by ste zaškrípali zubami. Tiež si myslím že posudky by mali byť rovnaké na Slovensku aj Bahamách
0 0
branislavp branislavp

branislavp je offline (nepripojený) branislavp

lover Pozri príspevok
Ahojte,

Mame podobnu skusenost ako Miso T. z prveho prispevku:
V maji sme zakupili tricko Reebok za 1200 korun(fialovej farby). Po dvoch tyzdnoch bezneho nosenia(nie extremneho sportu, i ked sa jedna o sportove tricko a znacku) a po prvom spoteni tricko uplne stratilo farbu v oblasti chrbta, krku a celkovo farba znacne vybledla = je nenositelne. Nakolko v reklamacnom poriadku predajcu je zaznacene, ze pri reklamacii preberaju iba cisty odev, tak som tricko namocil do studenej vody s avivazou(ziadny agresivny prasok) a nasledne ho dal na reklamaciu, kde sluzbukonajuci predavac suhlasil, ze to nie je normalne a tricko nam urcite vymenia... Cakali sme mesiac a vcera sme isli s nadejou, ze tricko nam vymenia.
Bohuzial, opak je pravdou a spat sme dostali to iste nepouzitelne tricko i so sudnoznaleckym posudkom, kde bolo vyjadrene, ze "tricko je bezne opotrebovane vzhladom na dobu uzivania". Skoro som vyskocil z koze, pretoze tricko bolo nosene dva tyzdne, raz prane(iba pre ucely reklamacie). Naco mame potom 2 rocnu zarucnu dobu, ked sa veci, ktore predavaju nasi predajcovia opotrebuju za dva tyzdne???

Dnes sme volali na SOI, kde nam povedali, ze kedze mame sudnoznalecky posudok, tak uz s tym nic neurobime a dalej nemame sancu! Je to mozne, ze sa spotrebitel nemoze branit, ked ma pravdu?? Na sud to nechceme davat, takze asi sme v slepej ulicke... Niektore vyjadrenia "sudneho znalca" si protirecia, co tiez nepridava na doveryhodnosti posudku, takze takto krasne jednoducho a legalne nas "okradli" predajom tricka, ktoreho kvalita sa nevyrovna ani cinskym plagiatom... Co by ste poradili??? Dakujem!!!
Keď to tu čítam o tých tričkách ako púšťajú pri nosení farbu, tak človek dostáva z toho strach, čo to za haraburdy tie obchody ponúkajú. Veď je to šmejd, karcinogén. A sú toho plné obchody, či trhoviská. Ja osobne keď je to v takejto fáze riešenia ešte raz by som oslovila predávajúceho, keby som nepochodila, tak by som spravodlivosť hľadala cez média, aby aspoň predajca bol takto zviditeľnený, že aké šmejdy predáva. To je moja rada.
A pri tej reklamácii značke trička ADIDAS za 1.200 Sk, ktoré púšťalo farbu to presviedčanie o prezliekaní trička za deň 5-7 krát na tom som sa pobavila. Ja si neviem predstaviť, že niekto sa prezlieka za deň toľkokrát, na tom som sa pobavila poriadne veľmi dlho. Keby ma niekto pri čítaní toho príspevku o 5-7 násobnom prezliekaní trička bol sledoval, tak si myslí, že niečo nie je so mnou v poriadku, tak som sa tomu rehotala.

"A čo mám robiť, keď ja nemám 7 tričiek ADIDAS, ale len tri tričká ADIDAS a tie každé púšťa farbu"?
0 0
Adkah Adkah

Adkah je offline (nepripojený) Adkah

Ahojte, práve som všetko preštudovala a aj ja mám nejaké otázky.

Koľko krát má spotrebiteľ nárok na výmenu alebo opravu rôznych častí tovaru?

Napr. v PC sa mi najskôr pokazí DVD-čko, zákl. doska, grafická karta, všetko mi opravia. Mám právo požadovať (napr. pri 5-6 oprave časti PC) naspäť peniaze, pretože bez týchto častí nemôžem PC využívať na prácu?
Ďakujem.
0 0
Adkah Adkah

Adkah je offline (nepripojený) Adkah

Adkah Pozri príspevok
Ahojte, práve som všetko preštudovala a aj ja mám nejaké otázky.

Koľko krát má spotrebiteľ nárok na výmenu alebo opravu rôznych častí tovaru?

Napr. v PC sa mi najskôr pokazí DVD-čko, zákl. doska, grafická karta, všetko mi opravia. Mám právo požadovať (napr. pri 5-6 oprave časti PC) naspäť peniaze, pretože bez týchto častí nemôžem PC využívať na prácu?
Ďakujem.
Budem veeeelmi vďačná za odpoveď.
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

Teoreticky by to mal opraviť aj dvadsať krát, lenže výrobok sa považuje za neopraviteľný vtedy ak sa na ňom objaví závada trikrát, samozrejme v dobe záruky, potom máte nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy a vrátenie peňazí " Lenže kto má peniaze má PPS a má pravdu"
0 0
Adkah Adkah

Adkah je offline (nepripojený) Adkah

pavol54 Pozri príspevok
Teoreticky by to mal opraviť aj dvadsať krát, lenže výrobok sa považuje za neopraviteľný vtedy ak sa na ňom objaví závada trikrát, samozrejme v dobe záruky, potom máte nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy a vrátenie peňazí " Lenže kto má peniaze má PPS a má pravdu"
pavol54 nevieš kde v Očianskom zákonníku to nájdem? A čo znamená PPS?
0 0
heppy heppy

heppy je offline (nepripojený) heppy

Je jedno kde kúpite značkovú vec. Aj tak všetko vyrábajú v Made in China.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať