Chyba B204 sa môže vyskytnúť po výmene kazety.
V prvom rade pri inštalácii vyberte kazety z plastového obalu, ale nevŕtajte žiadne plastové membrány, pretože to spôsobí túto chybu pri umiestnení kazety.
Chyba sa môže objaviť aj vtedy, ak vymeníte úplne prázdnu kazetu: pri inštalácii plnej kazety tlačiareň vstúpi do cyklu čistenia, ale tlačová hlava ešte nedostala atrament z novo vloženej kazety.
Tu je niekoľko tipov na zrušenie tejto chyby B204::
Riešenie 1:
Vyberte kazety
Napájajte tlačiareň 2 minúty
Zapnite tlačiareň
Nainštalujte kazety
Riešenie 2:
Zapnite tlačiareň
Odpojte napájací kábel
Otvorte kryt
Ručne presuňte vozík tlačovej hlavy na zvyčajné miesto na výmenu kazety (Ak vozík tlačovej hlavy nie je pohyblivý, znova pripojte a potom zapnite tlačiareň a potom ho znova odpojte, keď je vozík hlavy v pohyblivej polohe).
Vymeňte kazety.
Zatvorte predný kryt tlačiarne, zapojte napájací kábel a reštartujte tlačiareň, aby ste mohli normálne používať.
Riešenie 3 : Ak chyba pretrváva, skúste tvrdý reset:
https://www.canon.sk/support/consume...cm:127-1544995
A vypľulo mi to túto odpoveď:
"Popis
Vyskytla sa chyba, ktorá vyžaduje, aby ste sa obrátili na servisné stredisko.
Rozlíšenie
Túto chybu dokáže odstrániť len servisný technik, vypnite zariadenie a požiadajte o pomoc najbližšie autorizované servisné stredisko spoločnosti Canon.
Ak sa na tlačiareň ešte vzťahuje záruka (zvyčajne do jedného roka od kúpy) a poskytnete o tom aj dokumentáciu ako dôkaz, vykoná sa bezplatná záručná oprava. Ak záručná lehota už uplynula, môžu sa vykonať len platené opravy, ktoré vám budú účtované.
Ak vlastníte tlačiareň PIXMA PRO-1, obráťte sa priamo na nás, keďže môžete mať nárok na opravu u vás."