Dakujem za odpoved. Ale ano, citoval som 3. cast pre zasielkovy predaj, ale este nizsie ods. 4 písm. a),b),c) a riesi to aj ods. 3, lebo moj tovar je pre koncoveho spotrebitela. Mozno ma poplietol ods. 5, ktory sice rusi ods. 4 a 3, ale hovori sa len o sluzbe, nie o tovare - tak neviem ci mam predpokladat ze to plati, alebo nie pre klasicky e-shop...neviem ako to tam myslia vlastne a pre koho.
Ale budem Ti teda verit, ze nedostanem pokutu od SOI, ked jej zdovodnim splnenie svojej informacnej povinnsti cez oboznamenie zakaznika s VOP ako s podmienkou pred uzavretim objednavky, kde budu aj tieto povinne informacie
.
Aj ked ma cuka pre istotu do faktury dopisat, ze sucastou dodavky tovaru je aj pisomne poucenie o odstupeni a zaruke, lebo uz neviem ako najlepsie vyhoviet tymto nezmyslom. Zakaznik bude trvat na tom, ze pred 3 mesiacmi som poucenie o odstupeni vo VOP nemal, bude trvat na vrateni tovaru a ako mu to dokazem, ze som to tam mal?? Ja viem ze je to krajnost, ale moze sa stat - zasa len akysi dosledok zbytocnych ustanoveni. Vseliakych spekulantov na zneuzivanie zakonov mame az dost a myslim ze ich je viac ako obchodnikov.
Hovori sa, ze neznalost zakona neospravedlnuje. Tak ak je zo zakona dane, ze zakaznik moze vratit tovar do 7 dni bez udania dovodu, je len jeho problem, ze to nevie a nemalo by byt rozhodujuce ci to ja ako predajca na stranke mam, alebo nie. Ale zakaznici su dnes uz tak chytri, ze to vedia lepsie nez ten predajca a obchodnikov casto zneuzivaju... Ja to na stranke samozrejme budem mat, ale preco mi to ma ukladat zakon ako sankcionovanu povinnost - to uz veru nechapem...