Martin Kusenda
Zdravím,
Chcel by som sa Vás opýtať, plánujem totiž v obchodnom dome Alza si zakúpiť mobilný telefón iphone 5S a chcel by som sa Vás ohladom toho opýtať, či by bolo možné mobilný telefón vrátit do 7 dní bez udania dovodu ak nanom zistím prípadné vady a bude objednaný cez internet a vyzdvihovať si ho budem osobne na pobočke.
Za odpovede vopred dakujem
Ak ma tovar vady, tak sa ma reklamovat!
Tovar, ktory mozes vratit pri kupe na dialku je tovar, ktory je mozne predavat dalej, takze by na nom nemali byt znamky pouzivania.
Ak tovar kupis cez net,ale vyzdvihnes si ho osobne, mala by platit zmluva ako pri kupe "na dialku", tzn, ze tovar mozes vratit bez udania dovodu v stanovenej dobe.
http://www.zakonypreludi.sk/zz/2000-108#f5693125
Ale je tu viacero tem, ked ludia pisu, ze niektore firmy to nechcu uznat. Takze sa radsej informuj u konkretneho predajcu, alebo pozri jeho obch.podmienky na web-stranke.