Dobry den,
velmi dobra stranka, pozerala som, ci niekto nema podobny problem ako ja, ale nic som nenasla, tak si ho dovolujem nastolit.
Moja situacia je nasledovna:
Som momentalne v zahranici (USA).
Mam uhradene cestovne poistenie liecebnych nakladov v zahranici cez poistovnu UNION. Problem nastal pri poistnej udalosti v Auguste 2006. Islo o navstevu lekara pri akutnom ochoreni. Vsetky podklady som poslala partnerovi poistovne UNION - Eurocross, nahlasila som poistnu udalost, co bolo vsetko v poriadku a poistovna mi pred dvoma dnami dala feedback, ze vsetky faktury su uhradene a teda, ze vsetko je v poriadku.
Co sa mi nezdalo, kedze nemocnica v USA mi stale posiela faktury za osetrenie. Kontaktovala som teda nemocnicu a ti mi dali na vedomie, ze sice su v kontakte s obchodnym partnerom mojej poistovne, cim je GEM - Global Excel Management v USA, ale ze ziadne faktury neboli uhradene
Tiez mi dali na vedomie, ze za uhradenie faktur som zodpovedna ja a nie moja poistovna, podla zakona v USA.
Potrebujem vediet, ako mam postupovat a aky by bol postup, keby sa to stalo na uzemi Slovenskej Republiky. Kto je zodpovedny za uhradenie faktur, ak mam platnu zmluvu s poistovnou? Poistovna alebo ja?
A ak je iny zakon v USA a iny zakon na Slovensku, kde bolo poistenie uzavrete, ktory zakon pre mna plati? V pripade, ak su odlisne?
Vopred dakujem velmi pekne za vsetky rady a prispevky + dufam, ze pomozem aj niekomu inemu s podobnym problemom.
Pekny den.