Zavrieť

Porady

Praca v zahranici, predaj nehnutelnosti na Slovensku a danove priznanie

Zdravim,
od 1.1. do 5.6. som bol student, pracoval som obcas na dohody o vykonani prace...potom od 6.6. do 1.11. nezamestnany a zamestnal som sa v ČR. Pocas roka som predal nehnutelnost na Slovensku a potreboval by som ju dat do danoveho priznania. Mam ziadat svojho zamestnavatela o potvrdenie o prijme a podat danove priznanie na Slovensku alebo ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Marína je offline (nepripojený) Marína

    Marína
    mtzmt
    Zdravim,
    od 1.1. do 5.6. som bol student, pracoval som obcas na dohody o vykonani prace...potom od 6.6. do 1.11. nezamestnany a zamestnal som sa v ČR. Pocas roka som predal nehnutelnost na Slovensku a potreboval by som ju dat do danoveho priznania. Mam ziadat svojho zamestnavatela o potvrdenie o prijme a podat danove priznanie na Slovensku alebo ?
    Áno, ak máš daňový domicil v SR. Podávať budeš DP_typ B. Pozri si napr. tieto témy:
    http://www.porada.sk/t17429-danove-p...-rezident.html
    http://www.porada.sk/t35636-praca-v-zahranici.html
    Naposledy upravil Marína : 22.01.07 at 11:15

    mysimis je offline (nepripojený) mysimis

    obyčajný človiečik mysimis
    áno, vyžiadaj si od zamestnávateľa potvrdenie o príjme a zrazených preddavkoch na daň a DP si podáš sám.