Zavrieť

Porady

"predlžená" rodičovská dovolenka a škôlka

dobrý večer,
som dobrovolne na "predlženej" rodičovskej dovolenke do 6 veku dieťatka. nepoberám žiadny príspevok. externe študujem vysokú školu. chcela by som umiestniť dieťa na 4 hodiny do škôlky. prestane za mňa štát platiť poistenie? stretám sa z rôznymi protichodnými debatami na tuto temu, aj na sociálnom mi jedna pracovníčka tvrí ano, druhá nie.
vopred dakujem za odpoved
Usporiadat
DušanČ DušanČ

DušanČ je offline (nepripojený) DušanČ

Jasné, že potrebuješ pri štúdiu viac kľudu. Ja by som nič neskúmal. Veď o tom, že dieťa je umiestnené v škôlke nemusí nikto vedieť. Existujú aj rôzne fyzické osoby (mamičky na MD), ktoré si privyrábajú touto činnosťou.
0 0
claudi claudi

claudi je offline (nepripojený) claudi

lenže ked je dieťa umiestnené v škôlke , tak oni to musia nahlasit, takisto ako aj ja na socialnom. ja len nechcem aby štát neprestal za mňa platiť poistne.
0 0
Dana K. Dana K.

Dana K. je offline (nepripojený) Dana K.

DušanČ Pozri príspevok
Jasné, že potrebuješ pri štúdiu viac kľudu. Ja by som nič neskúmal. Veď o tom, že dieťa je umiestnené v škôlke nemusí nikto vedieť. Existujú aj rôzne fyzické osoby (mamičky na MD), ktoré si privyrábajú touto činnosťou.
O tom, že je dieťa v škôlke sa vie. MŠ odovzdáva zoznamy a raz za určtý čas si to sociálka kontroluje kvôli rodičovským príspevkom, ak rodič "náhodou" zabudne nahlásiť, že jeho dieťa do 3 rokov navštevuje MŠ. Samozrejme mám na mysli štátne škôlky, nie súkromné.
0 0
claudi claudi

claudi je offline (nepripojený) claudi

poradí mi niekto
0 0
claudi claudi

claudi je offline (nepripojený) claudi

endrju Pozri príspevok
V čom? Diskusia k Tvojmu problému tu bola. Ktorá otázka podľa Tvojho názoru zostala nezodpovedaná?
Do akej škôlky chceš umiestniť dieťa? Do súkromnej alebo do štátnej?