ahojte, ja mám saeco odea go, kupovali sme ho v decembri 2008, hneď medzi sviatkami sa pokazil, musela som ho dať do servisu, bol chybný mlynček, vymenili ho a šlapal, potom sa občas niekoľkokrát zasekol ale zase naskočil, ale permanentne je pod ním kaluž vody, keď sa naposledy zasekol tak som volala do servisu ale bavili sa so mnou ako keby som bola nejaká podvodníčka, tak som ho očistila odvápnila a fungoval, ale teraz záruka bude končiť 23 blikajú kontrolky a mlynček nemelie, čo s ním, poslať do servisu a žiadať naspäť peniaze, že sú s ním stále problémy alebo čo? čo mám urobiť? dík
A ešte pridám svoj názor: keby som kupovala nový kávovar, čiže čo mi vadí pri tomto je, že nevidím či je dostatok vody, tak by so hľadala taký, kde je vidieť hladina vody, lebo koľkokrát som dala pripraviť kávu tváril sa, že je vody dosť, ale urbil len polovicu kávy a zasvietil, že došla voda, takže skoro pred každým použitím som musela nádržku vyberať a kontrolovať vodu.
Naposledy upravil sybila3 : 09.12.10 at 18:27