Zavrieť

Porady

Student - brigadnik platenie zdravotnych odvodov

Dobry den,

som student pracujuci na dohodu o brigadnickej cinnosti studentov. Zdravotne odvody platim prevodom na ucet priebezne, 14 % z hrubej mzdy vzdy za predosli mesiac. Robim to kvoli tomu, aby to potom v case podavania rocneho zuctovania nebola pre mna naraz taka vysoka suma.

Moja otazka: Ak schvala teraz prerokuvanu novelu zakona o zdravotnom poisteni, a tvrdi sa ze uvedene v zakone bude platit aj spatne pre rk 2007, tak to znamena, ze mozem ziadat o vratenie mnou zaplatenych "preddavkov"?

Druha otazka: Na kolko realne vidite schvalenie tej novely, pretoze, ak mi tie popredu zaplatene peniaze aj po schvaleni nevratia, tak radsej teraz uz nebudem preddavky platit a pockam na to, ako dopadne rokovanie vlady koncom novembra.
Usporiadat
sonic84 sonic84

sonic84 je offline (nepripojený) sonic84

DObry den, cital som si novelu zakona na jaspi.sk.

No a z nej mi vychadza, ze podla paragrafu 11 odsek (2) a (8) studenti dennej formy studia su povinni platit zdravotne poistenie ak pracuju aj ked na dohodu. Proste tvrdi sa v nej v jednom odseku, ze student dennej formy studia je poistencom statu, ak nie je dalej uvedene inak, lenze praveze dalej, v dalsich odsekoch je pisane, ze ak nejaky vymer takychto ludi nepresiahne... atd, tak az vtedy su poistenci statu. Nerozumiem tomu presne.

Miso
0 0
stiby2 stiby2

stiby2 je offline (nepripojený) stiby2

Miso sprva to co pisal p. Mihal a moc nespekuluj
0 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

sonic84 Pozri príspevok
DObry den, cital som si novelu zakona na jaspi.sk.