Za výdavky na reklamu nemožno považovať náklady na osobnú spotrebu a výdavky na reprezentáciu vynaložené v súvislosti s organizáciou roznych akcií spojených s prezentáciou firmy a jej výrobkov, a to za účasti obchodných partnerov a ďalích hostí. Veobecne by sme považovali takéto výdavky za daňové, avšak nie v úhrne nákladov vynaložených na akciu ako celok. Výdavky na reprezentáciu-pohostene, občerstvenie, výdavky na gala večer, výdavky na dopravu pri prehliadkach kultúrnych, hstorických miest, sú teda nedańovým výdavkom.
V štruktúre jednotlivých nákladov fakturovaných firmou, je potrebné posúdiť a vylúčiť tie náklady, kt. majú charakter osobnej potreby a výdavkov na reprezentáciu. Výdavkom nie sú náklady na večere, ubytovanie hostí a celkové výdavky na šow = (prenájom, technické zabezpečenie-video technika, zvuk, svetlá, technický personál, kamera ..., výdavky na umelcov, hostesky, oblečenie.