Ahojte Poraďaci,
Chcela by som Vás poprosiť o radu ohľadne refaktúrácie.Viem, že k tejto téme na porade veľa popísalo, a snažila som sa tieto porady naštudovať ale aj tak mám ešte niektoré otázky nezodpovedané preto Vás prosím o radu.
Naša firma uzatvorila kontrakt so Švajčiarskou firmo na počítačové služby -správa datábaz atď. V kontrakte sa dohodlo, že každý mesiac sa bude faktúrovať do Švajčiarska fixna suma za počiťač.služby(1 faktúra) + refaktúracia nákladov( 2 faktúra - cest.náklady, ubytovanie, letenky),refaktúracia nákladov služ.ciest súkr.autom do Ba.
1. Fa do Švajč.za poč.služby sme fakt.bez DPH § 15 ods.7 a 8 (zák.DPH)
2. Cest.náklady do Kazachstanu kde sa vycestovalo do pobočky Švajč.firmy
letenky + víza Kazachstan-fakturácia bez DPH postupovali sme v zmysle § 9 ods.4 (zák. DPH)
3.ubytovanie na Slovensku, pred služ.cestou sme refakturovali s DPH
4.Taxi, ubytovanie v Kazachst.,parkovné v Rakúsku - to bol cesťák sme refakturovali bez DPH
5.Problém je diéty zamestnaca tie refaktúrovať s alebo bez DPH ????
6.Refaktúracia služb.ciest do Bratislavy bude s DPH?
Je tento spôsob refakturácie správny. Prosím poraďte Ďakujem