Zavrieť

Porady

Kedy je nárok na odpočet?

pracujem ako prevádzková účtovníčka - ekonomika predajných činností v a.s. , momentálne som na rodičovskom príspevku ...viac
Pekný deň. Mám takýto prípad.
Faktúra od slov. prepr. spoločnosti: dátum dodania a vystavenia: 2.9.2008, došla 6.11.2008.
Teraz robím daňové priznanie za október, v ktorom období si môžem odpočítať DPH podľa § 51? Nasledujúci mesiac po zdaniteľnom období, čiže október, alebo v mesiaci, kedy sme mali doklad, čiže v novembri? Nie som si istá, či ju môžem dať do októbra. Ďakujem za pomoc.
Usporiadat
paťuška paťuška

paťuška je offline (nepripojený) paťuška

Doklad si síce mala v novembri, avšak ak ti doklad došiel do dňa podania daňového priznania t.j. do 25.11. dáš ho do priznania za október, keďže si mala doklad k zúčtovaniu do dňa určeného na podanie daňového priznania za október.
0 0
Milan Benka Milan Benka

Milan Benka je offline (nepripojený) Milan Benka

obyvateľ SR
eripot Pozri príspevok
Pekný deň. Mám takýto prípad.
Faktúra od slov. prepr. spoločnosti: dátum dodania a vystavenia: 2.9.2008, došla 6.11.2008.
Teraz robím daňové priznanie za október, v ktorom období si môžem odpočítať DPH podľa § 51? Nasledujúci mesiac po zdaniteľnom období, čiže október, alebo v mesiaci, kedy sme mali doklad, čiže v novembri? Nie som si istá, či ju môžem dať do októbra. Ďakujem za pomoc.
paťuška Pozri príspevok
Doklad si síce mala v novembri, avšak ak ti doklad došiel do dňa podania daňového priznania t.j. do 25.11. dáš ho do priznania za október, keďže si mala doklad k zúčtovaniu do dňa určeného na podanie daňového priznania za október.
Nesprávny výklad. Odporúčam ešte raz si preštudovať §51 zák. 222/2004 Zz.

Odpočet si každopádne uplatnite až v 11/2008.
0 0
KvetkaK KvetkaK

KvetkaK je offline (nepripojený) KvetkaK

Určite v 11/2008.
0 0
optimistka optimistka

optimistka je offline (nepripojený) optimistka

optimistka
môžem poprosiť o vysvetlenie prečo nie v 10/08 ale v 11/08 ?
0 0
evina evina