Zavrieť

Porady

Čo sa mi dnes stalo, čo ma rozčúlilo a čo ma potešilo VIII

taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
http://www.porada.sk/t249932-co-sa-m...ml#post2599209 sme skončili a tuto pokračujeme ďalej

Po doterajších skúsenostiach s touto témou ( aj vlastných ) by som vás chcel poprosiť, aby bola politika v tejto téme tabu
Naposledy upravil taiko : 09.12.14 at 14:28 Dôvod: preklep
Téma je uzavretá.
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

http://www.topky.sk/cl/10/1464805/Of...ziadni-Slovaci

už pár mesiacov s nimi lieta tata mojej švagrinej....2x týždenne .....
0 0
erik555 erik555

erik555 je offline (nepripojený) erik555

Hlupaci za volantom...

0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

A vo väčšine prípadov - SMS píšu, alebo pozerajú na rádio, telefónujú.... Ešte šťastie (pre nich), že v USA majú tie cesty také "krajnice"....
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Let 4U9525 GermanWings - kopilot nastavil autopilota z letovej hladiny 38.000ft na 30ft.
História z portálu flightradar24.com:
http://www.flightradar24.com/data/fl...u9525/#5d42675
Môžete si prehrať priebeh...
0 0
tannenkau tannenkau

tannenkau je offline (nepripojený) tannenkau

neska je nejaké blbé počasie

od 9,19 do 16,19 som dostal 7 neužitočných = každú hodinu jenno

keby som vydržal tempo, tak za mesiac by bolo 777
1 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

milan šak načo máš tolko nickov
1 0
tannenkau tannenkau

tannenkau je offline (nepripojený) tannenkau

misoft
tannenkau
Odkiaľ vieš, že všetkých 149 bolo nevinných ?
tannenkau
A letušky čo ???

Vygumované ?
Tak toto si riadne pohnojil.....
Zas si to mikrosoftík nepochopil
naznačoval som Palovi, že aj letušky može mať skúsenosti (že nemusia byť nutne pekné a blbé ) ako vyzerá normálny a ako nenormálny let
že niektoré mohli na tej trase letieť viac / veľakrát - - a to pomerne strmé klesanie im mohlo prísť divné
0 0
tannenkau tannenkau

tannenkau je offline (nepripojený) tannenkau

lujza.j
milan šak načo máš tolko nickov
tatonatento
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

tannenkau
misoft
tannenkau
Odkiaľ vieš, že všetkých 149 bolo nevinných ?
tannenkau
A letušky čo ???

Vygumované ?
Tak toto si riadne pohnojil.....
Zas si to mikrosoftík nepochopil
naznačoval som Palovi, že aj letušky može mať skúsenosti (že nemusia byť nutne pekné a blbé ) ako vyzerá normálny a ako nenormálny let
že niektoré mohli na tej trase letieť viac / veľakrát - - a to pomerne strmé klesanie im mohlo prísť divné
Palo pochopil, načo komentovať, však aj tak tušili že už nič nezmôžu a tie pobožnejšie sedeli v kúte a modlili sa
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

misoft
O tých "cudzích lietajúcich objektoch" som aj ja počul. Ale sranda - s týmto - nie dobrý nápad. Je to smutná udalosť. Podľa posledných správ - sledujem správy - napálili to v plnej rýchlosti....


Doplnenie:
Riadiaci letovej prevádzky tiež spozoroval problémy predtým, než sa stratilo z radaru a vyslal do priestoru záchranné a pátracie vrtuľníky. Preto sa "šírilo éterom", že tam boli "cudzie" lietadlá.... boli to už záchranári, pátrači, dokonca vojenské vrtulníky a lietadlá, ktoré už hľadali....
ešte sa vrátim k tomu v dnešnej dobe (dlhšie) existujú systémy koncového navedenia, napríklad taký raketoplán, alebo od taktickej rakety po strategickú, alebo autá pomaly budú jazdiť samé, je mi maximálne záhadou že by takýmto zariadením nemohlo byť vybavené lietadlo, najmä po septembri 2001,(že by sa uspokojili len pancierovými dverami - neuveriteľné) pokiaľ let nie je ukončený explóziou, potom by mala byť možnosť ho naviesť pozemným personálom. Veď len obyčajný vlak ak rušňovodič nereaguje v pravidelných intervaloch, tak sa vlak sám zastaví kdekoľvek a to ešte neviem či sa neaktivuje rýchlobrzda.
1 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

pavol54
ešte sa vrátim k tomu v dnešnej dobe (dlhšie) existujú systémy koncového navedenia, napríklad taký raketoplán, alebo od taktickej rakety po strategickú, alebo autá pomaly budú jazdiť samé, je mi maximálne záhadou že by takýmto zariadením nemohlo byť vybavené lietadlo, najmä po septembri 2001,(že by sa uspokojili len pancierovými dverami - neuveriteľné) pokiaľ let nie je ukončený explóziou, potom by mala byť možnosť ho naviesť pozemným personálom. Veď len obyčajný vlak ak rušňovodič nereaguje v pravidelných intervaloch, tak sa vlak sám zastaví kdekoľvek a to ešte neviem či sa neaktivuje rýchlobrzda.
Ale i na lietadlách to existuje až po priblíženie. Posledné modely Airbusov i Boeningov to majú - využívajú potom ILS http://cs.wikipedia.org/wiki/Instrument_Landing_System a používa to autopilot.
Ovšem autopilot je konštruovaný tak, že akonáhle sa pilot dotkne a len nepatrne pohne ovládacími prvkami lietadla, autopilot sa vypne (čo niekedy bolo i príčinami havárií - nevšimli si, že AP je OFF).
A poznámka o vlakoch - zlé prirovnanie...... tam je to riešené inak - je to tzv. živák. Pokiaľ strojvodca nestlačí živáka, vlak začne núdzovo brzdiť. Ale je stále NA ZEMI! Skús toto uplatniť na lietadlo - tiež sa dostane na zem, ale z výšky 30000ft to chvíľu trvá a je to dosť tvrdé.....
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

misoft
pavol54
ešte sa vrátim k tomu v dnešnej dobe (dlhšie) existujú systémy koncového navedenia, napríklad taký raketoplán, alebo od taktickej rakety po strategickú, alebo autá pomaly budú jazdiť samé, je mi maximálne záhadou že by takýmto zariadením nemohlo byť vybavené lietadlo, najmä po septembri 2001,(že by sa uspokojili len pancierovými dverami - neuveriteľné) pokiaľ let nie je ukončený explóziou, potom by mala byť možnosť ho naviesť pozemným personálom. Veď len obyčajný vlak ak rušňovodič nereaguje v pravidelných intervaloch, tak sa vlak sám zastaví kdekoľvek a to ešte neviem či sa neaktivuje rýchlobrzda.
Ale i na lietadlách to existuje až po priblíženie. Posledné modely Airbusov i Boeningov to majú - využívajú potom ILS http://cs.wikipedia.org/wiki/Instrument_Landing_System a používa to autopilot.
Ovšem autopilot je konštruovaný tak, že akonáhle sa pilot dotkne a len nepatrne pohne ovládacími prvkami lietadla, autopilot sa vypne (čo niekedy bolo i príčinami havárií - nevšimli si, že AP je OFF).
A poznámka o vlakoch - zlé prirovnanie...... tam je to riešené inak - je to tzv. živák. Pokiaľ strojvodca nestlačí živáka, vlak začne núdzovo brzdiť. Ale je stále NA ZEMI! Skús toto uplatniť na lietadlo - tiež sa dostane na zem, ale z výšky 30000ft to chvíľu trvá a je to dosť tvrdé.....
Ty ako bývalý odborník na PTRS vieš že nie je technický problém u takéhoto malého zariadenia systém konečného navedenia na cieľ (nemyslím tú čo si ťahá za sebou 3 km kábla) obyčajné drony sú ovládané zo zeme, minule sme zo synom navádzali vrtuľníček s kamerou na vytypovaný objekt, dokonca aj okolo ficovho bytu či okolo Eifelovky lietali diaľkovo ovládané objekty, na ISS sa zo zeme dá naviesť automatická sonda na centimetre presne a o čo je menej nebezpečný samopohyb vlaku(tam stačí na elimináciu nehody len zastaviť čo je asi logicky nemožné pre lietadlo) Takže si myslím že asi by to nemal byť až taký veľký problém aby v prípade niečoho operátor z riadiaceho centra na zemi nedokázal v prípade núdzovej situácie prevziať kontrolu nad bezpečným vedením lietadla.
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

tannenkau

Zas si to mikrosoftík nepochopil
naznačoval som Palovi, že aj letušky može mať skúsenosti (že nemusia byť nutne pekné a blbé ) ako vyzerá normálny a ako nenormálny let
že niektoré mohli na tej trase letieť viac / veľakrát - - a to pomerne strmé klesanie im mohlo prísť divné
Vieš aké je "strmé" klesanie (teda núdzové klesanie)? Strmé (núdzové) je ak v priebehu 2-3 minút musíš zostúpiť z letovej hladiny napr. 30000ft na 10000ft - to je 20000ft (cca 6000 m) - t.j. cca 10000 - 6700m/min. A to je dosť citeľné a viditeľné. On však klesal z 38000ft na 6000ft (náraz) klesal cca 9min (čo je cca 3500ft/min = cca 1200m/min). A to je OBROVSKÝ rozdiel klesania.
Okrem toho, čo urobí letuška, keď je mimo kokpit? Dvere do kokpitu predsa boli uzamknuté.

Takže ty si nepochopil, vôbec nevieš, ako to v leteckej doprave beží - a splietaš blbosti....
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

pavol54
Ty ako bývalý odborník na PTRS vieš že nie je technický problém u takéhoto malého zariadenia systém konečného navedenia na cieľ (nemyslím tú čo si ťahá za sebou 3 km kábla) obyčajné drony sú ovládané zo zeme, minule sme zo synom navádzali vrtuľníček s kamerou na vytypovaný objekt, dokonca aj okolo ficovho bytu či okolo Eifelovky lietali diaľkovo ovládané objekty, na ISS sa zo zeme dá naviesť automatická sonda na centimetre presne a o čo je menej nebezpečný samopohyb vlaku(tam stačí na elimináciu nehody len zastaviť čo je asi logicky nemožné pre lietadlo) Takže si myslím že asi by to nemal byť až taký veľký problém aby v prípade niečoho operátor z riadiaceho centra na zemi nedokázal v prípade núdzovej situácie prevziať kontrolu nad bezpečným vedením lietadla.
Hmmmmm..... vraví ti niečo dosah? Vraví ti niečo frekvenčné pásmo? Vraví ti niečo rušenie? Vraví ti niečo systém diaľkového ovládania - servá? Vraví ti niečo spätná väzba?
Veď ten, čo by to "navádzal" dole, by musel mať informácie z prístrojov, pre navedenie na runway i vizuálnu odozvu.
Lebo keby toto všetko namontovali do lietadiel - načo by potom boli potrební piloti? To by za kniplom mohol doma sedieť školák. A spojenie medzi zemou a lietadlom. Rádiom - obmedzený dosah pre tak vysoký dátový objem, navyše by musel byť šifrovaný pre každé lietadlo. Inak hackeri ako teror-isti by to mohli robiť rovno z jaskyne...

Možno neskôr to bude možné, ale teraz je to v plienkach. Veď i letecké skúšky s bezpečnosťou sa robia diaľkovo navádzanými lietadlami, so zjednodušeným systémom.
A drony - ovládaš základné letové vlastnosti v osách X-Y-Z + rýchlosť. U lietadla by si musel klapky, sloty, podvozok, prípusť motorov, vyváženie (okrem navádzania). A čo poveternostné podmienky, turbulencie? Na zemi to nevycítiš - tam hore hej a musíš ihneď reagovať. Vraví ti niečo pojem microburst? Preštuduj!
A lietanie dronom okolo F. domu? Stačí, aby sa vyslal signál na rovnakej frekvencii, na akej je tvoj ovládaný dron - a ten padá dole.

P.S. Zabudni na Flight Simulator od M$ - je to zjednodušené.... skutočný let je oveľa zložitejší.
0 0
Peggynka Peggynka

Peggynka je offline (nepripojený) Peggynka

mám svoj svet
Prekvapila ma táto formulácia (a potešilo,že zmenili rétoriku):
Vážený zákazník,
všimli sme si, že nám od Vás chýba platba za služby UPC vo výške 13,87 EUR. Pripomíname Vám, že termín splatnosti bol 25.3.2015. Prosíme, uhraďte ju čo najskôr.
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

Peggy - toto ide cca pol roka.... predtým jednoducho prišla výzva na zaplatenie aj s pokutou a vyhrážkou odpojenia/ukončenia služby....
1 0
pmajap pmajap

pmajap je offline (nepripojený) pmajap

Potešil nádherný deň, konečne neprší a ako bonus teplúčko
Naposledy upravil pmajap : 28.03.15 at 12:56
P3280158.JPG  
P3250122.JPG  
1/1
9 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Nepotešil u nás, po včerajšom krásnom teplúčkom dni, vetrisko, slabý dážď, zimušno.
3 0
Anika61 Anika61

Anika61 je offline (nepripojený) Anika61

Som
Tweety
Nepotešil u nás, po včerajšom krásnom teplúčkom dni, vetrisko, slabý dážď, zimušno.
Hlasim aj u nas ,fúj- bŕŕ -šup do postele:
0 0
pavol54 pavol54

pavol54 je offline (nepripojený) pavol54

misoft
pavol54
Ty ako bývalý odborník na PTRS vieš že nie je technický problém u takéhoto malého zariadenia systém konečného navedenia na cieľ (nemyslím tú čo si ťahá za sebou 3 km kábla) obyčajné drony sú ovládané zo zeme, minule sme zo synom navádzali vrtuľníček s kamerou na vytypovaný objekt, dokonca aj okolo ficovho bytu či okolo Eifelovky lietali diaľkovo ovládané objekty, na ISS sa zo zeme dá naviesť automatická sonda na centimetre presne a o čo je menej nebezpečný samopohyb vlaku(tam stačí na elimináciu nehody len zastaviť čo je asi logicky nemožné pre lietadlo) Takže si myslím že asi by to nemal byť až taký veľký problém aby v prípade niečoho operátor z riadiaceho centra na zemi nedokázal v prípade núdzovej situácie prevziať kontrolu nad bezpečným vedením lietadla.
Hmmmmm..... vraví ti niečo dosah? Vraví ti niečo frekvenčné pásmo? Vraví ti niečo rušenie? Vraví ti niečo systém diaľkového ovládania - servá? Vraví ti niečo spätná väzba?
Veď ten, čo by to "navádzal" dole, by musel mať informácie z prístrojov, pre navedenie na runway i vizuálnu odozvu.
Lebo keby toto všetko namontovali do lietadiel - načo by potom boli potrební piloti? To by za kniplom mohol doma sedieť školák. A spojenie medzi zemou a lietadlom. Rádiom - obmedzený dosah pre tak vysoký dátový objem, navyše by musel byť šifrovaný pre každé lietadlo. Inak hackeri ako teror-isti by to mohli robiť rovno z jaskyne...

Možno neskôr to bude možné, ale teraz je to v plienkach. Veď i letecké skúšky s bezpečnosťou sa robia diaľkovo navádzanými lietadlami, so zjednodušeným systémom.
A drony - ovládaš základné letové vlastnosti v osách X-Y-Z + rýchlosť. U lietadla by si musel klapky, sloty, podvozok, prípusť motorov, vyváženie (okrem navádzania). A čo poveternostné podmienky, turbulencie? Na zemi to nevycítiš - tam hore hej a musíš ihneď reagovať. Vraví ti niečo pojem microburst? Preštuduj!
A lietanie dronom okolo F. domu? Stačí, aby sa vyslal signál na rovnakej frekvencii, na akej je tvoj ovládaný dron - a ten padá dole.

P.S. Zabudni na Flight Simulator od M$ - je to zjednodušené.... skutočný let je oveľa zložitejší.
Vraj psychicky narušený pilota a lietal . ja som musel každého vodiča na ANTS, ANTT poslať na psychotesty vojenskej nemocnice , bez nich po KVK nemohli voziť na korbe ľudí, a vodičov autobusu som mohol vybrať len z tých čo boli preškolení na ANTT(po slovensky z prevádzkovej tatrovky) a musel chodiť každých šesť mesiacov na testy(teda prakticky do skončenia vojny 2x) teda veľmi by som tej hororovej verzii šibnutého kopilota neveril.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať